
Aynı dili konuşanlar mı
Aynı duyguları paylaşanlar mı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Aynı dilden konuşmaktan kastımız kafa yapısı ise, aslında mukayese edilemez diye düşünüyorum. Fikrimce, hem aynı dili konuşmak, hem de aynı duyguları paylaşmak kıyas edilemez güzellikler. İkisi de birbirini tamamlıyor, bu vazgeçilmez.
Çoğu zaman aynı dilde konuştuğum halde anlaşamadığım insanlar oldu. Bence duygusal bağ ile daha güzel yakınlık kuruluyor. İnsan insanı sevince gözlerinden bile anlıyor dediğini
Toplumun bir çoğuyla aynı dili konuşuruz ama çok azıyla anlaşabiliriz, bu da demek oluyor ki aynı duyguları yaşamak ve hissetmek çok daha önemli..
Teşekkürler yavrum 😄💋❣️
Rica ederim smellim 🦋🦋✨❤️
Aynı duyguları paylaşanlar
Cevap
19Cevap
Aynı görüşte olup konuşmak isteyenler en güzel şekilde anlaşır internette izlemiştim iki tane aynı dili konuşmayan insan birbiriyle anlaşmaya çalışıyorum insan birisiyle gerçekten bir yere gelmek isteyince konuşmadan bile yapıyor bunu.
Aynı duyguları paylaşanlar anlaşır tabi ki de yani aynı dili konuşup da birbirine zarar veren hatta öldüren kötü insanlar bile var ya da sürekli kavga edenler de var önemli olan kalplerin anlaşması ya da insanların birbirine saygı duyup birbirlerini sonuna kadar anlamaları ve aşık olmaları aşk zaten evrenseldir yani ırk ayırt etmez farklı dili konuşan kişiler de aşık olabilir birbirini sevebilir önemli olan kadınla erkeğin birbirine aşık olması gerçekten de
aynı dili konusanlar.
aynı duyguları hissetseniz de o duygular hakkında konusmadıgınız surece iletisim olmaz bunun adı, belki bir gun yan yana aglarsınız sonraki gun yan yana kahkahalarla gulersiniz ama en sonunda konusmanız gerekir. aynı dili konusmadıgınız biriyle yasadıgınız iliski surdurulebilir degildir. elbette turkce, ingilizce seklinde demiyorum aynı dili. biriniz cok kaba biriniz cok kibar konusuyor da olabilir ama gunun sonunda insanları aynı seyı konusuyor olmak ortak paydada bulusturur
Len aynı dili bilipte 2 ye 3 e bölünen bir milletiz :D soru mu bu :D tabi ki de aynı duyguları paylaşanlar anlaşır. Vatan dedin mi 2 ye 3 e bölünenler bir olur anlaşır. Ekonomi dedin mi bölün anam bölün :D siyaset dedin mi bölüüün :D duygular açık ara farkla kazanır bu soruyu...
Aynı dili konuşanlar. Ama ben buna yine ayrı bi anlam yüklüyorum. Kalbin dili farklıdır mesela. İngilizce, almanca ya da türkçe gibi değil de duyguların birbirini anlaması, kalbin diğerine kendini açması gibi.. Kalpleri konuşanlar diyeyim o yüzden
Çevremizdeki hemen hemen herkesle aynı dili konuşuyoruz ama anlaşabiliyor muyuz? Hayır...
Bu yüzden aynı duyguları paylaşabildiğimiz insanlar her zaman en iyi anlaştığımız insanlardır...
İstisna olsalar da
Kesinlikle aynı duyguları paylaşanlar anlaşır çünkü leb demeden leblebiyi daha tam olarak tanışmadan bile olsa anlayabilirler. Çok tatlı bir histir o, hislerini anlatırken hiç zorlanmazsın 😊
Aynı duyguları paylaşan insanların zamanla aynı dili konuşacaklarına inanıyorum ki bunu yaşadım da.
Burada önemli olan duygunun yoğunluğu.
"Aynı dili konuşamıyoruz, hadi eyvallah" diyen birinin duygusunun yoğun olmadığı ortadadır.
Serap, bence birbirini tamamlayanlar anlaşır. Bu bazen aynı dili konuşmak bazen aynı duyguyu paylaşmaktır. Bazende beraber yok olmaktır zamanda.
Aynı duyguları paylaşmaları halinde bunun ilişkinin her katmanına yansıyacağını tahmin ediyorum. Bu onların zamanla aynı dili konuşmalarını da sağlayacaktır.
Aynı duygulari paylaşanlar konuşmadan da anlaşabilir... Ama aynı dili konusanlar duygularda birlesemezlerse hiç bir zaman aynı yolda yuruyemezler
İkisi tamamlayıcı olduğu için birinin eksik olması diğerini etkiler. O yüzden ikisi de olmalı.
Duygular karşılıklı olunca sözlere değil gözlere ihtiyaç duyarız "GÖZLER KALBİN AYNASIDIR"
Önemli olan dil, din, ırk değil. Aynı duyguları paylaşabilmek , anlayabilmek...
Sevgi ve saygı dili önemli. Bunlar varsa gerisinin bir önemi yok.
Aynı duyguları paylaşanlar birbirinin dilinden, ruh halinden, yarasından anlarlar.
Her gün aynı duyguyu yaşamıyoruz ama
aynı dili konuşuyoruz
tabii ki aynı dili konuşanlar
Doğru bir tanedir her türlü aynı dile varacaktır buyüzden aynı duygular diyorum
Zaten aynı dili konuşanlar aynı dili konuşur. Anlaşacağınız kişileri hayatınıza alın.
Aynı dili konuşanlar.. sevgi anlamaya yetmiyor, nerden bildiğimi sormayın
Aynı dilde konuşanlar bence çünkü etkili iletişim duyguları besler
cevap aynıdır zaten ; aynı dili konuşmak demek aynı duyguları paylaşmak demektir.
aynı duyguları paylaşanlar
Duygular daha ön planda
Aynı duyguları paylaşanlar mı
Aynı duyguları paylaşanlar
Aynı vizyona sahip olanlar daha iyi anlaşıyor
Aynı duyguları paylaşanlar
Aynı duyguyu yaşayan bence
Aynı duyguları paylaşanlar
Aynı duyguları aynı dille konuşanlar.
Aynı duygular ve anlayış
Aynı duyguları paylaşanlar
Aynı duyguları paylaşanlar anlaşır
aynı duyguları paylaşanlar
Cüzdanı eşit olanlar anlaşır
Bakmak... güzel şey be
Aynı duygular...
Aynı duyguları..
Duygular önemli
Elbette duygular
Duyguları paylaşmak.
Duygu 🥴:))
İkisi de
Tabikide duygular
Aynı duygular
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?