Hani Türk erkeği "nefes alsın yeter" diyordu. Bana neden yanaşan yok?

Hiç bana ne bakan var ne yanaşan.

En çirkin erkek bile güzel kadınlara bakıyor.

İncel erkeklerinde incel olduğuna inanmıyorum kadın begenmiyorlar beni gören kafasını çeviriyor en çirkini bile

Hani Türk erkeği "nefes alsın yeter" diyordu. Bana neden yanaşan yok?
Cevapla