Hiç bana ne bakan var ne yanaşan.
En çirkin erkek bile güzel kadınlara bakıyor.
İncel erkeklerinde incel olduğuna inanmıyorum kadın begenmiyorlar beni gören kafasını çeviriyor en çirkini bile
Hiç bana ne bakan var ne yanaşan.
En çirkin erkek bile güzel kadınlara bakıyor.
İncel erkeklerinde incel olduğuna inanmıyorum kadın begenmiyorlar beni gören kafasını çeviriyor en çirkini bile
Sana bakmamalarına şaşırdım ama çok diyemem çünkü dediğin gibi erkeklerde çok gereksiz özgüven var. Kendilerini bir s k m sanıyorlar 😂😂😂
Bu arada sen nasıl bir tipsin? merak ettim
Cevap
14Cevap
Nefes alsın yeter derler zaten. burada bile sevgili arıyorum diyin bak nasıl 50 kişi gelir
Inan bana gün gelir sanada birisi dünyamin en güzel kadini der. Üzme canini böyle seylere. Nasip kismet işleri bunlari, zamanla buda olur
Nasip meselesi çok fazla takma kendine bak oda olur :)
Bakıyorum ama olmuyor
Bilmiyorum ama aşk sadece görünüşten ibaret değil
Yalan
Sen öyle san
Bulamıyorum diyorum
Benim tipim de yok ama nasibim var
5 yıl oldu
Merak etme gelir bulur seni
Ya baksana engelli insanlr bile evleniyor neden sen bakire kalacaksın
Ben güzel olmak istiyorum dikkat çekmek istiyorum
Nasıl birisin ki
Güzel olmak önemli nasıl birisi olduğun değil.
Güzellik gelip geçici ama
Erkekler öyle düşünmüyor
Karakter vs daha önemli başta belki güzellik ön planda olur ama sonrası peki
Güzel olmayanin karakterinede bakmıyorlar problem o
Nasıl birisin merak ettim Instagram atsana
@bilgesussever
Bence sen kuruyorsun hadi eyvallah
Kurmuyorum güzel değilim teklif eden yok
Şahsen ben yolda giden birisine teklif etmem istediği kadar güzel olsun her şey öyle olmuyor sen ne istiyorsun onu da anlamış değilim. İnsanlar aşkımdan ölsün gelen geçen durdursun gel sevgilim ol mu desin manyak mısın 😂😂😂
instagram adını ver bakıyım fotoğrafına ona göre yorum yapıyım
fotoğraf yolla
Bilgesussever
İnstagramim
gördüm bioenerji uzamanı yazıyor biografide eğer o sensen yorumlarda zaten sana yürümüşler.
hiç kimse mesaj atmıyor mu anlamadım nasıl bakmıyorlar yani
İyide reel hayatta yüzüme bakan yok ki dikkat çekmiyorum.
İnternetten sevgili istemiyorum
Mesaj atan çok sorun reelde olmamasi
Normal güzelsin işte. Sorun karakterisrik özelliklerinde olabilie
@ThomasAngelo karakteristik olarak manyak bir insan değilim yolda yürürken kafasını çeviriyor ınsanlar tanışmak isteyen olmuyor
reel de gelmeye çekiniyorlardır. bide reel daha zor.. mesaj yazarken daha rahat olurlar. zaten mesaj atan çokmuş yani nefes alsın mantığı devam ediyor merak etme.
giderin var yine
Ben anlamam abi istemiyorum internetten beni reelde görsünler beğensinler istiyorum.
Önceden teklif alıyordum şimdi almıyorum ne tuhaf ki...
yolda yürüken tanışmak isteyen zaten olmaz. taciz gibi olur o
kaç yaşındasın
Önceden oluyordu pandemiden sonra insanlar bir tuhaflasti...
hep aşlar yüzünden bro
aşı
Bro demesen...
Klavye delikanlıgi yapma bana.
Bu sitede herkes seçici takılıyor anlamıyorum ki Instagram'da bana yazan çok ama sadece orada...
Ne reelde dikkat çekiyorum nede bu sitede..
Buluşmak isteyen olmuyor mu
@ThomasAngelo hepsi buluşmak istiyor evlenme teklifi eden bile var ama ben istemiyorum
Eeeee o zaman ne anlatıyorsun? İlk defa gerçek hayatta görüp hep öyle devam etmek istiyorsan kurslarda veya iş yerinde falan tanış insanlarla
@ThomasAngelo Ben dikkat çekici olmak istiyorum.
Yolda herkes dönüp baksın istiyorum o yüzden estetik olmam gerekiyor param yok şu anlık.
Keyfin bilir. Baya takıntıların var ben olsam ben de bakmam sana
@ThomasAngelo takıntı değil.
Güzel olmayan kıza kimse reelde teklif etmez sorun bu işte.
Sorun şu ki ciddi anlamda yanılıyorsun
@ThomasAngelo diğer kızların nasıl sevgilisi oluyor sanki
Hoslanani var beğeneni var reelde
Onlar konuşmayı, insan içine çıkmayı biliyor, hayat enerjileri yerinde daha atılgan insanlar
@ThomasAngelo bende insan içine çıkıyorum ve atilganım sosyal fobim filan yok sadece sosyal ortamım yok.
Sorun güzel olmamam yoksa illaki bir erkke peşime düşerdi.
Güzel ol o zaman ne diyeyim
1.85 htn sevgilin var hala ilgi dileniyorsun git tedavi ol
Erkeklerin nefes alsın yeter dediği bi hurafedir
Bende ikna oldum zaten
Ahlak ve zihniyet ön planda olur bazılarımızda
İlginç, belki seni verici olarak görmüyorlardır
Verici değilim evet.
Kendileri çok mu yakışıklı mk bu türk erkeklerini anlamıyorum
illa vercek diye bi dünya yok
Tam tersi türk kızlari ortalama türk erkekleri çirkin Ukraynalı senin Parana bakiyor.
30 bin TL harcamissin ondan sonra Türkiye çok fakir diyorsunuz...
Ben anlamadım ki
Nefes alsın yeter cinsellik özelinde deniyor
yo nefes almasi yetmez fizigi iyi olmali
Yalan onlar ya)
O muhabbet gülmek için, bi de bazen libido yükselir çok fena, ragatlayaba jadar gğzelim dersşn ama bi daga aramazsın pişman okup)
Erkekler akıllandı artık
Kilolu musun
Baliketliyim
Boy kilo kaç
154 boy 54 kilo
Bi 10 kilo ver bence ve seninle sohbet ettik senden kaynaklı ilişki yürütemezsin sen
Gayette güzel yürütüyorum.
Sosyal medyadan konuştuklarım var sorun reelde olmamasi
Sanal yaşa sen zaten
Reele dondurmej istiyor çoğu ama uzaktan ilişki istemiyorum.
Peşimden reelde erkekler koşsun istiyorum.
Bunun içinde estetik spor lazım.
Şu anda üniversite kazandım yetenek sınavlarına hazırlanıyorum.
Resim bölümü.
Üniversite kazandıktan sonra sim. ktir olup gideceğim yaşadığım yerden ondan sonra iş bulup çalışacağım estetik ne gerekiyorsa yaptıracağım.
Kalçan yok mu hiç
Geldim hahah😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?