Erkeklere; bir kızdan ayrılıpta ayrı kalınca pişman olduğunuz oldu mu?

İnsan kaybedince anlarmış ya bazı duyguları. Ayrılıpta aşık olduğunuzu özlediğinizi anladığınız oldu mu hiç? Ve geri döndüğünüz?
Erkeklere; bir kızdan ayrılıpta ayrı kalınca pişman olduğunuz oldu mu?
Cevapla