Hiç keşke o da beni sevseydi dediniz mi? Ben onu nasıl unutacağım?

Biri vardı çok ama çok sevdim. Serseriydi vefasizdi kıymet bilmezd. Benim gözümü morarttı ona rağmen şikayetimi geri çektim yine ben kötü oldum. Köpek gibi de şikayetimi geri çektim için pişman etti. Beni babama şikayet etti. Ailemi ağlattı. Kumarhane işletiyordu hatta bir gün bana kumar oynarken resmini yolladı o kadar hoşuma gitmişti ki. Küfür ederdi hakaret ederdi evlenmiş işte. Ayrıca gözümü morartmiş olması son damlaaydi. Ondan önce de beni her buluşmamızda döver aşağılar benden faydalanirdi. Birde manipüle etme özelliği vardı. Of o hali çok güzeldi. Çok güzel manipüle ederdi. Ben böyle birini unutamıyorum. Üstelik evlenmiş olmasına rağmen.
Hiç keşke o da beni sevseydi dediniz mi? Ben onu nasıl unutacağım?
Cevapla