Sizde benim gibi aşkından öldüğünüz kişiye yazmamak için kendi kendinize mesaj atıyor musunuz yoksa normal misiniz?

Aşkından ölüyorum, yemin ederim kıvranıyorum. Bu siteyi kullanma sebebim bile onu unutmak, her dakika ağlıyorum. Ama yazıp kendimi küçük düşürmek istemediğim için bir whatsapp grubu açtım, orada kendi kendime destanlarca mesaj yazıyorum. Bu mesajları aslında ona atmak istiyordum ama cevap gelmeyeceğini, gelse bile bir daha benimle birlikte olmayacağını biliyorum. O yüzden de bu gruba yazıyorum. 🥲

Sizin de benim gibi ona mesaj atmamak için, kendi kendinize konuştuğunuz bir yer var mı 🥲

Sizde benim gibi aşkından öldüğünüz kişiye yazmamak için kendi kendinize mesaj atıyor musunuz yoksa normal misiniz?
Cevapla