Aşkından ölüyorum, yemin ederim kıvranıyorum. Bu siteyi kullanma sebebim bile onu unutmak, her dakika ağlıyorum. Ama yazıp kendimi küçük düşürmek istemediğim için bir whatsapp grubu açtım, orada kendi kendime destanlarca mesaj yazıyorum. Bu mesajları aslında ona atmak istiyordum ama cevap gelmeyeceğini, gelse bile bir daha benimle birlikte olmayacağını biliyorum. O yüzden de bu gruba yazıyorum. 🥲
Sizin de benim gibi ona mesaj atmamak için, kendi kendinize konuştuğunuz bir yer var mı 🥲
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Yani bazen olmaz senin için doğru değildir kabullenmek gerekiyor istesen de karşı taraf sevmiyorsa olmuyor.
Çok hoşlandım kızdan ama siteyi terk etti işte hakkımda en hayırlı kız o kızdı eminim ama siteyi terk etti.
Buluşmadan adam akıllı tanışmadan siteden tanıdığın bir kızın senşn için en hayırlısı olduğunu nasıl düşünebilirsin
Kız inançlı biriydi ve bana tavsiyeleri güzeldi namaz kılmam gerektiğini söylemişti çok güzel ahlakı olan birine benziyordu ve kapalı biriydi.. ben çok beğenmiştim.
Niye buluşmadınız
Daha yeni tanıştık ikinci gün siteden ayrıldı.. Bana Salı günü yazacağını söylemişti ama üye hesabı aktif değil yazıyor.
Bir günde nasıl bu kadar bağlandın sjdh
Haftaya Salı umarım hesabını açar
Kız Tıp okuyor ya çok güzel mesleği olacak stajyer doktor. Yalnız mesleğin önemi yok benim için şu an ki sevgilim mikrobiyolog ama ben doktor olması sebebiyle etkilendim. Beraber yurtdışına gideriz diye düşündüm.
Bitmesi gereken biter, sonrasında aşkımızdan ölsek de yazmaz çizmeyiz
Bende senin durumundaydım bir cesaret yine yazdım ve şu an her şey iyi
Yok, benimki imkansız artık
Neler oldu
Aşık değildi, sadece hoşlanıyordu
Ben bakireyim, o ortam çocuğu
Ben ciddi ve güzel bir ilişki istiyordum, o bağlanmayı bile denemiyordu ve bana da bağlanma diyordu
Yani ayrılmayı da ben istedim, mutsuzdu çünkü. Mutlu değilsin bitirelim dedim, mutluyum falan demedi. Tamam dedi, bitti xd
Off kısmen benim olaya benziyor bu durum. Bende sen gibiydim ve o sadece hoşlanıyor biliyorum bunu. Ama bana yok bağlanma vs tarzı konuşmuyor iletişimi sıkılmadan sürdürebiliyoruz o yüzden hâlâ devam ediyor ama nolacak sonrası ne olur bilmiyorum
Ayrılıyoruz ama tekrar dönüyor ya da dönmüyor diyelim ben dönüyorum hayır git demiyor hemen barışıyor :d fakat bensiz de gayet yaşar biliyorum eminim
Benimki dönmez, tek bir mesaj bile atmaz hatta.
Numaranı siliyorum demiştim, o da silmiş. Öyle bir insan. Her şeye "saygı duyuyorum" deyip duruyor.
Ahahah hiç sorma herifi bir kere engelledim çıtı çıkmadı numarasını sildim o da sildi. Ama dayanamadım aşkından ölecektim neredeyse en son yazdım hemen döndü :d tuhaflar gerçekten
Ne diyim askim benim umarim mutlu olursunuz
Teşekkür ederim 🥺 umarım aradığın aşkı ve insanı en kısa zamanda bulursun💗💗
Ben de aşkımdan ölüyorum da öyle bir şey yapmadım
Annen baban için öl deseler olmezsiniz
Niye öleyim oğlum, onları ben seçmedim
El oğlu için dertlenme kızım
Bu gider, yerine yenisi gelir. Ama simdilik bu var xd
Başarılar
Yapma ya kimse aşkından ölmeye değmez be kuzum
Biliyorum değmeyeceğini.
Çoktan hayatına dönmüştür, arkadaşlarıyla takılıyordur. Hatta yeni flörtleri vardır. xd
Yapma beee gelde özelden konuşak
Normalim olum ne aşkı ak
Aşkından öldüğüm kimse yok
Ben atarim karşı tarafa her türlü
Hayır çünkü beni istemeyeni ben de istemem
o kadarda değilim aşk maşk bana göre değil
Normal
Gayet normalim