Güncellemeler
+1 yıl
Bu adam beni bugün yakın arkadaşlara ekleyip, arabada alkol aldığı bir kadının yüzü gözükmeyecek şekilde fotosunu paylaştı. Diğer tüm hikayeler tüm takipçilere , kadının olduğu yakın arkadaşlar yazıyor ve yeşil gözüküyor. Amaç ne sizce? Kıskandırıp duygu yaratmaya mı çalışıyor? Yoksa bana karı mı yok demeye getiriyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sen karşılık vermemişsin ama o da pusuda bekliyor her an ayrılırsan yara bandın burada diyor
Ben ona açıkça ben ilişkide olduğum sürece benden beklediğin karşılığı alman mümkün değil dedim. Ama ben kabul edileceğimi düşünüyorum filan diye saçmalıyor, sinirleniyor bazen
Sonuçta ben ilişkide olduğum sürece demişsin umut dünyası , olduğum sürece olmaz dediğin zaman ayrılırsam bir seçenek olabilirsin gibi algılanmış olabilir
Ondan mı bekliyor yani
Tabiki bir gün ayrılacaklar o gün benim zamanım başlayacak diyor sanırım
Olabilir bilemiyorum
Biraz uzak dur muhabbete girme soğuk yap
Mesaj atmıyor bu ara , çok zor olmaz sanırım
Takipte bekliyor demek ki
Evet? Sevgiline saygısızlık olur, o ondan hoşlanan kişilerle konuşsa hoşuna gider mi peki?
Fingirdiyor diye düşünmem belki ama umut veriyor , açık kapı bırakıyor derim sanırım
Ne? Ciddi misin?
Niye
Kıskanmıyor mu yani
Ya ben sanırım fazla şeffafım, o yüzden herşeyi anlattığım için kıskanmıyor
Anlatsan bile kıskanması lazım, şahsen ben sevgilim bir erkeğe selam versin çok fazla kıskanırım, seven erkek kıskanır bunu bil.
O medeni bir insan. Öyle kodlanma huyu yok. Ben çok sevmiyorum aslında ama kıskanırım. Bu sevmekle değil sahip olmak ile ilgili bence
Sevmeklede alakası var emin ol
Pusuda bekliyor. Avını sabırla bekliyor
Sevgili olmak filan değil demi bunun derdi, o seviyorum lafları filan öylesine mi söylendi dersiniz
Sende yedekte bekletiyorsun demekki :)
Bilemiyorum. Denemeden bilemezsin.
Onun derdi tabiiki seninle sevgili olmak ama senin derdin ne önemli olan?
Yani ilişkim olmasa şans verebilirsin ama ilişkim var sonuçta.
Hangisine daha ağır basıyor emin değilmisin?
Şöyle ki eğer ben yanlız biri olsam ve bana ikisi aynı anda teklif etse yeni elemanı seçerdim, niye dersen hem ilgili tatlı dilli hem tipi daha iyi, hem mesleğimiz aynı, tatilimiz aynı, yaşımız yakın. Ama gel gör ki ilişkime de kaç yıl emek verdim , daha iyi bir işi var, sadık kalma potansiyeli daha yüksek, ama zehir dilli, incitip duruyor beni.
Zor bir durum. Ama yenisiyle mesajlaşıyorsan şu anki sevgilini aldatıyorsun. İncitmeden ayrılmalısın. Ya da yenisiyle mesajlaşmayı kesmelisin
Yenisi ile mesajlaşmayı kestim, içim huzur doldu bir anda
:)))) bekliyo pusuda çökmek için:)
Nasıl çökmek? Sevgili olmak için mi başka bir şey için mi?
ne sevgilisi ya :) heyecan için tabiki:)
Erkekler bu konuda kötü sanırım, kadınlar asla arkadaşlıklarını heyecan için harcamazlar
kesinlikle öyle erkek hm heyecanı yaşayım hem ark kalırım mantığında olur
Öyle saçma şey mi olur ya, arkadaş arkadaşı şey yapar mı
arada bi çekim olursa oluyo yoksa zaten olmaz
Çekim bence erkekler için daha kolay
ewet genel öyle ama bazı kadınlardaki o çekim isteğide erkekte yok:)
Ben kendimi bilirim, güven duygu olmadan sırf etkileyici çekici diye birine dokunamam, bana dokunmasına da izin vermem, bana uymuyor dediğiniz
sen üstüne niye aldın genel olarak söyledim:)
aldatmaktır tabi ki
Hiç karşılık vermedim ama yine de vicdanım rahat değil, yol mu vermeliyim sizce arkadaşıma
Karşılık vermene ne gerek var bu p*rno izleyip bir sey yapmiyorum demekle ayni
Nasıl yani? Onun yürümesine izin vermekte yanlış diyorsunuz değil öi
Aynen öyle flortlesmekten farki yok ki karşılık ver verme fark etmez
Ben yazmıyorum zaten o yazarsa da nezaketen cevap verip Kısa kesersem uzaklaşır sanırım
Öyle bir sey olmaz sen bunu yaptıkça da aldaymaya devam etmis olursun her seyin nezaketi olmaz.
Kaç yıllık iş arkadaşım ya, hal hatır sorduğunda da mı cevap vermeyim?
Bu durumda veremezsin ahlakli biri olsa iliskin oldugunu bile bile soylemezdi sana emin ol
Ben bir kere bana iltifatın dozunu kaçırdığı gün buna kızdım. Erkek arkadaşlarım var dediysek böyle değil heralde kendimi kötü bir şey yapıyor gibi hissettirdin kalleşlik yapıyor gibi hissettim benimkine, bana adam gibi mesaj atacaksan at, yoksa atma dedim
Silah cekip vur yine adam olmaz erkekten emin ol bu benim icinde gecerli bir erkek bozuksa bozuktur düzelmez cocukluktan egitilmesi lazim