Arkadasim benim teorim insanlar Boyle Boyle asagilama Vs sonrasi , seninde yaptigin hakaret gibi mesela , davranislar dogrultusunda birileri etkisi altina aliyor , bu duruma gelmisim sende uzerine hakaret ediyorsun
Bak dostum sen sorununun farkındasın o yüzden aptal diyorum sana. Umarım az hasar yaşarsın hayatta tüm kalbimle temenni ederim. Biraz freud oku ama çokta baglanma
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kotu birisiyse ne yap et ve vazgec ondan, sonrasi senin icin kotu olur cunku
Anlıyorum seni kötü de olsa vazgeçemiyorsun seviyorsun çünkü ona ancak sen katlanıyorsun ama yoruluyorsun da yaş geçiyor
Öncelikle hassas bir teraziye sahip olmalısın. Terazinin bir ucuna artı, diğer ucuna eksi taraflarını koy. Hangisi ağır geliyorsa o şekilde davran.
Vazgeçersin biraz zorla be
Daha oncede denedim ama yapamadim neyim var bilmiyorumki
Narsist bi ib. Neyleyle ya da borderline kişilik bozukluğu olan bi dengesizle birliktr olabilirsin ondsm zorlanıyorsundur
Su ana kadar sapik bir suru kisiyi hayatimdan tamamen cikardim ama bu kisiye yapamiyorum
Sapik Vs bahanesiyle dicektim
Dediğim kişilik bozuklarına sahip kişilerle ilişkiyi bitirmek zor olabiliyor ondan dedim ben de
Hmm bi bakayim p
Olabilir
Kotu yanlarini hatirlat kendine surekli
Kesinlikle şe yatayan bir teknik
O benim işte! Vazgeçeceksin kolayca! Kötüyse basıyorsun hemen hadi ordan
Sen kimsin
Ya 23 yasındasın canım canım insanlara asık olma ! Akıllı ol insan ol saf olma mk
Bende bilmiyorum neyim var Boyle benim
Badboy sendromu. Sadece aptallarda bulunur
Arkadasim benim teorim insanlar Boyle Boyle asagilama Vs sonrasi , seninde yaptigin hakaret gibi mesela , davranislar dogrultusunda birileri etkisi altina aliyor , bu duruma gelmisim sende uzerine hakaret ediyorsun
Hakaret etmiyorum gerçekler dostum gerçekler
Hic psikoloji okumazmisin
Cok çok iyi biliyorum gerçek çok
Bana aptall diyince aydinlanmami yasadim saniyosun
Birgün yaşayacaksın bir gün! O gün bugün olabilir di degilmiş demek ki
Zaten biri aptall diyince basladi aydinlanma yasamaz , o zaman kimsenin psikolojisi bozulmazdi , aptall diyerek gezerdik
Bak dostum sen sorununun farkındasın o yüzden aptal diyorum sana. Umarım az hasar yaşarsın hayatta tüm kalbimle temenni ederim. Biraz freud oku ama çokta baglanma
Freuda da baglanmam ya
Kötü birinden kastın nedir?
Guven veriyor bazi davranislari
Vermiyor, insanlik anlaminda
Yani senin güven problemin olamaz mı?
Olabilirde , deger veren biri kendime guvenmem icin caba vermezmiydi sence
Uyudum kanka ben
Zaten gec sordum
Bir daha baştan okudum konuyu unutmuşum. Söyle de ki güven problemlerim var eğer derse birlikte aşarız okey. Kıvırma yaparsa sal
Hmm mantikli
Dene yaz bakalım işe yarayacak mk
Mı?
Ya ömrünü boşa harcıyorsun
Ne gibi kötülükleri var
Soz Vs davranislari guven vermiyor
Madem öyle uzak dur
3 kere düşünüp bir kere hareket etmen lazım
Onun kaç