Çok doluyum anlatacak kimsem yok yardım edin fikirlerinize ihtiyacım var?

Arkadaşlar 5 yıldır evliyim eşime karsi sorumluluklarimi düzgün bir sekilde yerine getirrim bir dedigini iki etmem hep iyi olurum ona karşı. Eşim ise tam tersini yapar beni hiç önemsemez umursamaz benimle hiç zaman geçirmek istemez çok bunaldım daraldim artık kendimden nefret ediyorum bir çıkış yolu bulamıyorum anlıyorum çok çalışıyor yoruluyor ama haftanın 2 günü maça gidiyor arkadaşlarıyla en ufak bir yarım saati bile boş olsa arkadaşlarıyla vakit geçiriyor. Hiç beni düşünmüyor her gün söyleniyorum bana zaman ayirmiyorsun diye ama nafile. Bir tane çocuğum var mesleğim yok arkamda durack bı ailem yok bu şekilde nasıl devam ederim hayatıma bilemiyorum. Bende her kadın gibi sevilmek istiyorum değer görmek istiyorum sanki arkadasmisim gibi davranıyor bana hiç sevgisi yok gostermiyor çok sıkıldım artık kendime zarar verck noktadayım. Her gün her dakika her saat yalnızım hiç yanımda olmuyor. Napmam gerekiyor sizce ne yapsam düzelir?

Çok doluyum anlatacak kimsem yok yardım edin fikirlerinize ihtiyacım var?
Cevapla