Burdan tanıştığım 2 yıllık bir ilişkim vardı bitti çok üzgünüm?

4 defa buluştuk birbirimizin ilk sevgilisiydik beni aldattığını düşünüyorum tabi o bunu kabul etmiyor ve bunun içinde herhangi bir çaba sarfetmedi. Onunla daha çok buluşurduk ama tıp okuyordu anca o kadar vakti olmuştu bide mesafe çoktu çok mutsuzum napsam bilmiyorum sevdiyse yazar diyorum yazmak istemiyorum yazmamak en doğru sizce? Deneyimi olanlar varsa onlarla yorumda sohbet etmek istiyorum

Burdan tanıştığım 2 yıllık bir ilişkim vardı bitti çok üzgünüm?
Cevapla