Seni bekleyen hayatının aşkı var mı yoksa bu rastgele bir seçim midir?

Seni bekleyen hayatının aşkı var mı yoksa bu rastgele bir seçim midir?

Hayatının aşkının senin için varolduğuna inanmak çok gerçekçi değil... O zaman dünyada sana uygun bir kişi var demektir. Onu bulana kadar ömür biter. İlişkilerin sorunu bu... Mükemmel olanı aramak ve kriterlere uymayan özelliklere tahammül edememek. Kimse için hayatının aşkı diye biri yok.
Herkesin vardır mutlaka bir hayat arkadaşı ruh eşi. Önemli olan onu bulmak ve kaybetmemek bence. Hatta değerini bilmek. Çünkü çoğu insan buluyor ama onu da diğerleri gibi zannederek gerekli özeni göstermeyip sıradan ilgilerle küçük saçma hareketlerle kaybediyor.
Cevap
13Cevap
Merhaba,
Hayatımın aşkının benim için var olduğuna inanmıyorum. Benim için var olan bir şey yok. Aşka aşığım, aşkım olmasa da olur! 😅
Aşkı seven adam 😄
Hemde çok 😅ama adam değilim ben gencim genç 😅
Pardon gençç 😄😄
Oldu 😅🌸
😂😂
😃😃😃
Hiç inanmıyorum artık aşka kimse samimi değil.
Hayır ben inanmıyorum.
İnancım yok da hani olurda gelirse diye söylüyorum. Vallahi evimde oturmuş kedi seviyem çay içiyem lo 😃
😂😂😂 ihtimali bile yeter jsjsj
Kıyamam ya hayatı belki de çok iyidir ama benim gibi bir yedi bela Hüsnü ile karşılaşacak yazık bee 😂
Bende acıdım şimdi olmaz ya denk gelirsen geri gönder kızı yazık 🤣
Yanlış numara kardeşim ne bu tantana diyip geri yollıyım dimi ajdjd
Aynen aynen birinin hayatını kurtarmış olur sevap point kazanırsın ajdjajs
Neyse cehennemde bir kat daha çıkarım en azından sjdjd
İllaki bizi orada bekleyen biri vardır ama önemli olan onu bulabilmek, denk gelebilmek sanırım burada da rastgele oluyor sjjd rastgelebilirsen 😂
Her tencerenin bir kapağı vardır elbet diyorum 😂
İnanmıyorum insanlar sadece menfaat uğruna öyleymiş gibi davranıyorlar maalesef
İnanıyorum sadece kim olduğunu ve vaktini bilmiyorum 😊
Varsa bile çok geç kaldı. Bu saatten sonra o da buna inancı varsa yitirsin devam etsin.
Aşka inanıyorum ama hayatımın aşkı diyebileceğim adama denk gelir miyim bilemiyorum tabi.
Aşka inanmıyorum, insanlar sadece kendilerini seviyorlar diye düşünüyorum
Rastgele seçimlere göre hayata giren kişilerde değişir.
Hayatımın aşkı Paul Walker öldü.
Muadilleri ile idare edeceğiz artık.
Kısmet.
İnanıyorum umutluyum ama maalesef yaşlandıkça hayatımın aşkını bulma ihtimali düşüyor
İnanmıyorum hayatımın aşkı yok
Pek inanmıyorum
Evet aşka inanıyorum💜
Var evet. Hem yakınımda hem uzağımda
Şanslı azinliktayim kendisini buldum 😇
İnanıyorum daima.
Varsa da bana kavuşur mu bilmem
İnanıyorum
Aşka inanmıyorum ki.
Aşk var da karakterli adam yok
O iyi insanlar, o güzel atlara binip çekip gittiler. Demirin tuncuna, insanın p*çine kaldık.
Sus yine linç yicez jsjdjd
Her sabah aç karnına linç yiyorum sjsj
Tesadüfen gelecek biliyorum zaten aşkada inanmam
İnanıp geldik… inanalım bilmiyorum… akışa
Hayır böyle birşeye inanmıyorum
İnanmak istiyorum.
İnanıyorum aslında
Hayir
İnanmıyorum
Inanmiyorum
var bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?