Yurt dışında okumak istemesi bizim açımızdan bencillik değil midir?

Sevgilimle 3 yıla yakındır bir ilişkimiz var. Uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz. Sensiz yolum yok diyen planlarını benimle yapan birisiydi. Kıskanç ve kararlarıma (eğitim vs) karışan da birisiydi. Bu sene birlikte bölümde geçiş yapmak için sınava hazırlanacaktık. Yurt dışında okuma fikri sundu bi anda ve ben de maddi açıdan uygun olmadığım için kabul etmedim anlattım uzun uzun. O zaman ben gideyim dedi kırıldım ve beni yok saydın demeye başladım bencilsin dedim bunu yapmak zorundayım bizim için yapıcaktım falan deyip bitirdi. Konuşma uzayınca bitirmedik ama hâlâ daha gitme konusunda ısrarcı. Onu tanıyamıyorum bunu ondan asla beklemezdim çünkü kıskançlığından ayrı gayrı iş yapmaz, yaptırmazdı. Ne yapacağım haklı mıyım o mu haklı siz olsanız ne yaparsınız

Yurt dışında okumak istemesi bizim açımızdan bencillik değil midir?
Cevapla