Sevgilimle 3 yıla yakındır bir ilişkimiz var. Uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz. Sensiz yolum yok diyen planlarını benimle yapan birisiydi. Kıskanç ve kararlarıma (eğitim vs) karışan da birisiydi. Bu sene birlikte bölümde geçiş yapmak için sınava hazırlanacaktık. Yurt dışında okuma fikri sundu bi anda ve ben de maddi açıdan uygun olmadığım için kabul etmedim anlattım uzun uzun. O zaman ben gideyim dedi kırıldım ve beni yok saydın demeye başladım bencilsin dedim bunu yapmak zorundayım bizim için yapıcaktım falan deyip bitirdi. Konuşma uzayınca bitirmedik ama hâlâ daha gitme konusunda ısrarcı. Onu tanıyamıyorum bunu ondan asla beklemezdim çünkü kıskançlığından ayrı gayrı iş yapmaz, yaptırmazdı. Ne yapacağım haklı mıyım o mu haklı siz olsanız ne yaparsınız
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Seni yok saymamış sen sadece fazla gözünde büyütmüşsün. Herkes her seyi yapabilir sen onun için gitmezsin ama o gider. Zamanında stajımı havalimanında yapmamıştım çok da güzel bi staj ayarlamıştı hocam ve sırf eski sevgilim istemiyor diye gitmemiştim demem o ki bu yolda sana eşlik etmek isteyen eder. Şöyle yapsın, ben bunu yapmıştım o yapmadı gibi söylemlerde bulunma bırak gidecekse gitsin
Ben de öyle düşünüyorum demek bu zamana kadar önüne fırsat çıkmamış da ondan gitmemiş diyorum. İnsan fazlaca kötü hissediyor bambaşka birini karşısında görünce. Anlattığından anladığım kadarıyla seninki de senin fedakarlığa rağmen bıraktı keşke onları biz de hiç bir konuda dinlemeseymişiz. Karışmıyorum artık dedim ben de ona ama içim bi buruk ayrılmam gerekiyormuş da ben saf gibi devam mı ediyorum diye düşünüyorum
Anlatsam neler neleer yaaaa 🙂 ayrılman gerekiyorsa ayrıl, ilk ayrılan değilsin sonuncuda olmayacaksın
Demek insanlar kötü biz fazla duygusal yaklaşıp inanıyoruz. Zaten konuyu tekrar açacakmış gitmekte ısrarcı onu anladım. Bizim için istiyorum deyip duruyor geleceğimiz için falan diyor ama ben kendisi için istediğini düşünüyorum
Dediğim gibi kısıtlama bırak gitmek istiyorsa gitsin, ayrılmayı düşünüyorsan da iyi düşün ilişkide teksen değersizsen ayrıl. Ya bide seven insan sevdiğini bahanelere bırakmaz bilemiyorum gülüm çok karışık işler ben kafanı karıştırmak istemem.. büyük hayal kırıklığı yaşayınca herkes öyleymiş gibi geliyor artık o yüzden böyle konusuyorum
Yok estağfurullah canımın içi kafam karışmıyor aksine tek başıma düşünmekten başımın her bir zerresi ağrıyor yine de işin içinden çıkamıyorum çok teşekkür ederim yorumların desteğin yardımın için. O kadar haklısın ki ben daha önce de büyük hayal kırıklıkları yaşadım ama her insan bir değil dedim ona güvendim yine hayal kırıklığı..
Basın ağrımasın ağrıtana yolu göster hayatım, hayata bir defa geliyoruz niye üzülelim ya zamanında o kadar üzülüp o kadar ağlamışım ki bazı şeyler insanın canını acıtır ama gözünüde açar hemen gözünü aç 🤍
Gelecek onemli seni de anlayabiliyorum ama yani onu da cok anliyorum
Ne yapacağım ya kafam o kadar karışık ki. Bi yandan onu tanıyamıyorum bi yandan karşısına çıkan ilk fırsatta beni sildi gibi geliyor.
Birak gitsin. Zorla guzellik zaten olmaz
Ayrılmam gerekmez mi ben devam ederek sence saflık mı yapıyorum
Ben ayrilirdim acikcasi
Ben safım sanırım
Saf ve iyi niyet aslinda guzel bsy ama iste insanlar istismar ediyor bu duygulari
Çok kötü kullanılmış iğrenç hissediyorum. Onun için bi çok fırsatımdan bi çok insandan vazgeçmiştim
Hic bir zaman yapma asla degmez. Sen daha onemlisin. Bu gun dost yarin dusman olur ki oyle de oldu biraz. Kullanilmadin, sen bundan ders cikardin ve olgunlastin. Bir sonraki iliskinde ne yapip yapmayacagini biliyorsun artik
Çok teşekkür ederim destek olduğun için güzelim ❤️ önceki ilişkilerimde de yaşadım aslında ama yine akıllanmadım yine aynı hata. Bi yanım böyle buruk bi yanım sevdiğim insandan vaçgeçmeliyime üzgün
❤️rica ederim. Bu duygular gayet normal ve bir zamandan sonra gececek. Hatalarindan ders almassan omur boyu bu cikeyi cekeceksin. Hep karsina boyle tipler cikar. Sen kendini 1. siraya koymalisin ve bunu arkadas ve aile iliskilerinde de yapmalisin. Demesi kolay tabi bunlar bir seferde olacak seyler degil zamanla olur. Bunun hakkinda youtube da videolar izle. Ingilizcen varsa en iyisi ingilizce izle: thewizardliz, lucy benson, breeny lee, elicia goguen, jillz guerin. Bu kadinlar iliski ve kisisel gelisim hakkinda bircok video cekiyor. Tabsiye ederim
Yurt dışına giderse başkalarına kayar gözü
Evet o da yaşanabilir. Güya bizim geleceğimiz için yapmak istiyormuş ama
Peki siz ne kadar süredir sevgilisiniz
Suanda aranız nasıl gözü başkalarına gidiyormu hic birşeyini yakaladın mı
Biz 3 yıla yakındır sevgiliyiz yani ufak tefek yalanlarını yakaladığım zamanlar oldu ama aldatma çapında bi şey yakalamadım hiç. Aramız bu yurt dışı teklifini yaptığı gündendir pek iyi sayılmaz. Ben bencilsin deyince ayrılmıştı zaten sonra konuşmamız uzayınca ayrılmadık bugün tekrar konusunu açtı bizim için istiyorum işte ailem içi rahat olacaksa git yüzük tak falan dedi diyor
Ama ben bana yeteri kadar sevgisi olmadığını düşünmeye başladım
Seven biri sevdiğinden ayrı kalamaz bence
Uzak sehirde değil uzak ülkeye gidiyorsun görüşmek yilda bir iki olur seven biri bunu istemez
Sizin evleriniz yakınmı peki ve normalde ne sıklıkta buluşuyorsunuz
Şehirlerimiz 2 ayrı uçta. Normalde de hiç sık görüşemiyoruz o da ha kendi şehrimde olucam ha yurt dışında okuyacağım diyor
He şimdi anladım peki buluşmalar nasıl oluyor senmi gidiyorsun omu geliyor