Evet tek tek bakarım hemde. Sosyal medyasındaki insanları öyle kafasına göre takip edemez. Birini takip etmeden önce ilk önce bana danışmalı diye düşünüyorum ben. Hayatındaki insan olarak bir zahmet ona ben karışayım. Öyle kafasına göre kimseyi takip edemez. Özellikle karşı cinsten hiçbir kız ile takipleşemez çünkü güvenmiyorum karşı cinse pek.
Şöyle söyleyeyim sosyal medya hayatımızın artık vazgeçilmez bir parçası bunu yok sayamayiz. Bi insanın profili evidir takip ettikleri ve takipçileri de o eve gelip gidenlerdir. Böyle düşündüğün zaman anlarsın ne demek istediğimi. Herkesin sosyal medyası kendi kişiliğinin bir yansıması bence -fake değilse tabi-