Erkek arkadaşım doğum gününü ailesiyle kutlamak istedi. Neden benimle kutlamak istemedi sizce?

Doğum günü diye kek börek falan yaptım ama bana ailesiyle kutluycagini ailesine sözü olduğunu benimle yarın bulussa olur mu diye sordu
Güncellemeler
+1 yıl
Tamam aile her şeydir de bende hayatindayim benide düşünmesi gerekiyor sonuçta
Erkek arkadaşım doğum gününü ailesiyle kutlamak istedi. Neden benimle kutlamak istemedi sizce?
Cevapla