Sevdiğim kız benimle arkadaşca konuşuyor. Hep yanımda gülüyor. Dertleşiyoruz. Ama hep bi mesafe sakladı benime. NUmarasini, sosyal medya hesapini vermedi. Yalniz ayni ortamda oldugumuz zaman konuşabiliyoruz. Dün yine görüştük ve bana dediki ya senin numarani bilmiyorum, arayip marketten bişey al diyicektim. Ben o an şok oldum. Bu kız böyle söylemekle artık numaramı mı istiyor yoksa ne anlamadım. Yani kızın birden bire pat diye böyle söylemesi şoke etti beni. Amacı numarami almak ve ilişkini ileri götürmek ola bilirmi?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
İlişki gibi düşünme. Arkadaşların da birbirinde numarası olur. Arkadaşça numaranı almak istemis. gibi düşün.
Bu tip olaylarda insanın kendisini gazlamaması gerekiyor. Kız senden hoslandıysa sana yanaşacaktır. Mesaj atacaktır. Sen samimi davran, sadece. Sert ve soğuk durma asla
Yok ben aşırı samimi davranıyorum. Aşırı ilgi ve sevgi gösteriyorum. Ama kız hep bazen aşırı samimi, bazen soguk davrandı. Dengesiz davrandı. Kafası benim hakimda karışık. Bazen kendini hislerine teslim edip aşırı yaklaşıyor. Bazen de güven sorunlari yaranıp uzak duruyor. Ama dün aşırı gaza geldi kız. Bi gariplik vardi onda. Samimice gülmeler falan. Ben de şok oldum ya noluyor arkadaş dedim. Hemen gaza geldim tamam yaz numarami dedim. Ama yok olmaz deyip güle güle gitti. Ama bence biraz israr edersem olucak. Ben zaten ilk önce arkadaşca başlatmak istiyorum. Onun yüreyinde olursa bişeyler olur. Zaten bu işde onun yüreyince nasil olucaksa ben öyle yapicam. Zorla hayatina girmek fikrim yok. Ama bi taraftan da kizi çok seviyorum. Deliler gibi aşığım ona ve o bunu biliyor. Onun da davranışlarından görüyorum hoşlanıyor. Ama utangac biridir. Belli etmemeye çalışıyor
Önemli olan odur ki o bunu söylemekle numarami istemiş, bilinçaltında bu düşünce var. Ben onu öğrenmek istiyorum.
Kadınlar bu oyunu oynamayı çok sever. İki seçenek var, ya senin ilginden çok hoşlanıyor ve bunu kaybetmek istemiyor ama sana karşı hisleri yok. Ya da seni gerçekten seviyor ama seninle hemen sevgili olup bir şeyleri tüketmek istemiyor. Biraz oyun haline getirerek hem ilgini diri titiyor hem de flört ediyor. Çok zor ama hangisi olduğunu senin anlaman lazım.
Kızdan uzak durma ama bir süre daha böyle devam et. Nereye gittiğini izle. O sana eninde sonunda yaklaşacaktır seviyorsa. Sevmiyorsa başkasını bulur ona gider zaten.
Bana karşı hislerinin oldugunu görüyorum. Bakışları, gülüşü, tatli tatli terslemesi. Tüm davranışları hoşlandigini gösteriyor. Hem ara ara bakması, en çok masumca gülmesi. Bu arada siz bu konularda uzmansiniz galib. Çok net analiz ettiniz
Çok da iyi analiz etmeye gerek yok. Kadınların hepsi bunu yapar. Seninle hemen sevgili olup bunu harcarsa üzülür. Genç yaşta ilişkiler kolay yaşanır ve biter. Gerçekten senden hoslanıyorsa senin sevgini test ediyordur. Sana yaklaşacağı zamanı kendi bilir. Kedi gibidir kadınlar. Şu an seni izliyor, takip ediyor ama üzerine atlamıyor. Ne zaman kaçacak gibi olursan üzerine atlar. Ama sana ve aranızdaki iletişime zarar verir bu. En doğrusu senin ona yaklaşman ama yaklaştığını da belli etmemen. İlgili her zaman göster. Numarasını istemen tatlı olmuş.
Güzel olmuşsun bugün gibi şeyler de. Hem arkadaşların söyleyebileceği hem de flört olabilecek şeyler. Aynı ortamda denk geliyorsanız ona bir şeyler vermeye çalış işte bardak tabak çatal, onunla direkt konuşman gerekmiyor, jestlerine ilgini gösterebilirsin. Yanına oturursa kolunu arkasına at falan.
Bu konuda bana biraz yardım edermisiniz?
Benim yardımım anca bu kadar olur ne kızı tanıyorum ne seni maalesef. Daha fazla vereceğim akıl seni yanlıs yönde yönlendirmek olur.
Sen en iyi kendini tanıyorsun ve kızı da anlatacağın herkesten çok tanıyorsun. Sana hissettirdiklerini aranızdaki enerjiyi en iyi sen bilirsin. O yüzden kimsenin dediklerine pek kulak asma kimseden de çok akıl alma
Yok senden sadece kadin psikolojisini soruyorum. Çünki hayatimda ilk kadindir ve kadin psikolojini bilmiyorum.
Bana kizlarin psikolojisiyle ilgili biraz daha bilgi lazim)
Kadın psikolojisini bilmene gerek yok tür tür hepsi. Sen kıza istediği ilgiyi ver hoslandığını belli et ama çok da aşık durma. Mesafeli düzgün delikanlı gözük. O sana yaklaşır bak yaklaşmış da inceden. Bu tip şeylere çok taktik yapma, taktik yaparsan tadı çıkmaz. Anı yaşamaya çalış, hata yaparsan da bu senin hatan olur bir daha yapmazsın.
Haklısınız. Size ne kadar teşekkür etsem az. Hayatimda ilk defa bu sitede bu kadar aydinlatıcı ve gerçekçi yorum yazan biriyle karşılaştım. Yazdiklariniz fikirlerimin aydinlanmasina çok yardimçi oldu. Ama ben artik kendimi kaptirmişim. O kadar çok aşığımki o kıza, bunu o da görebiliyor ve belki bana karşı bişeyler hissetmeye başlamışsa bile, ona olan aşkımın gücünden etkilenmiş olmalı mutlaka. Yoksa ilk başta hiç istemiyordu benimle bi ilişki. Ben aslinda taktik yapmak istemiyorum. Sadece onun bu son yaptiginin gerçekten bana karşı iyiye bi işaret olduguna emin olmak istiyorum. Çünki kiz aniden böyle yapti şoke oldum. Şimdiye kadar hep bi mesafe koydu araya. Birden bire böyle demesi garip geldi. İnşallah bu gün sözünü geri götürmez ve numarasini verir. Benim onunla aramda iletişim olsa fikirlerimi ona söylesem eminim beni anlayar ve hislerimin samimi oldugunu görür. Tek sorunumuz onunla uzun uzun konuşacak bi iletişimim olmaması.