Güncellemeler
+1 yıl
Kardeslerim cocuklara uvey baba getirme niyeti olmayan diye belki not dusmeliydim
Güncellemeler
+1 yıl
Cocuklarim mutlu olsun, guvende olsun. Onlarin cani sag olsun.. Erkekler umurumda degil. Benim tek sinirlendigim eski esimin umursamazca tum sorumlulugu bana yikip ortalikta dolasmasi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Haklısın ama daha çok gençsin zamanla seninde isteklerin artacak Birini bulup ayrı evde açabilirsiniz evlenip
ben bosandigimda sadece 25 yasindaydim. suanda 38. hayatima tek erkek girmedi. Zina korkusundan, kizlarima yakin olmamasi icin. Bu saatten sonra da olmaz. Ama sinir bozucu. Gelmis bana yillardir hayatina kimseyi sokmuyorsun, lesbienmisin diye sormus mesajda. Asagilik adam.
Derler maalesef Ama sen de kendini düşün biraz bence
kendimi dusunup cocuklari riske mi atayim? veya Allaha karsi gelip zina mi yapayim?
Kızlarını düşünmen çokk güzel ama kendini de önemsemelisin
nasil? soyleyebilir misin?
Sende hayatını yaşa neden yaşamion ki boş ver elalemi
şoyle dusun, kac yasindasin bilmiyorum ama 12 ve 14 yasinda genc kizlarin var evde. Evlendin, elin adamini eve soktun. Kizlarin banyo yapacak rahatsiz olmazlar mi? evde rahatca dolasacaklar rahatsiz olmazlar mi? hadi adma bir de cig sut emmisse, evde pörsümüş sana mi bakar genc kizlarina mi?
Evlenme gez toz diyorsan.. zina sayilmiyormu?
Ahhh durum böyle ise sevgililik yaşa eve sokma o kızların cok rahatsız olurlar haklisin bak bunda ben genc sandm evlenip ayrilanlar oluyor ya hemen öyle sandım
sevgililik yasa diyorsun da zina ne olacak.. o zaman obur dunyayi yik anlamina geliyor.. o da mumkun degil.. ama eski es hayatini yasiyor.. ainir bozucu cidden
Valla zina haklisin ama başka türlü de zor senin o adam keyfe kedermis ya umursamican ya da takiosan yapican
zina yapmam Allah korkum var. takiyorum, sinirleniyorum.. herkes baba olmamali cidden
Gün şartı yüzünden mi evlenemiyorsunuz? Onun için de beklemeden rapor alınıp evleniliyor diye biliyorum
hayir.. uvey baba getirmeuecehim coxuklara
Bence de çocuklarınız için daha iyi olur
biliyorum..🙏🏻
kadınlar neden çalışmalı?
anlamadim?
Eğlenir yani
anlamadim
Eğlenir yani nafaka falan ödüyor mu sana
oduyor ama sinir bozucu degilmi. bu dunya erkek egemen maalesef. oh ne ala
Çocuklara sen mi bakıyorsun
evet ben bakiyorum
Abla yeni birisi ile evlen diyeceğim genç kızların var senin durumun ancak kızlar 18 yaşına gelince olur
Zinada yapmam diyorsun
aynen ben de farkindayim. Onlari evlendirdigimde hatta ancak ozaman evliligi dusunebilirim.
Hayırlısı ablacım erkek hayatına bakar böyle olur neden boşandınız
ama yine de ozaman da torunlar gelir onlari buyuturum.. kiyamam ben yavrularima.. ama babasi olan adama kinleniyorum
pek cok sebepten.. kucuk cocuk dogduktan sonra ateist oldugunu soyledi. Ateist biri de dinen gunahti. Sonra esrar kullanmaya basladi arkadaslari arasinda. Mecburdum. ama butun bunlari 2. cocugum dogduktan sonra ogrendim
Ah be ablacım seninde kaderin bu muymuş ya gerçekten üzüldüm bizim gibi dürüst adamlarda tercih edilmiyor nerde serseri var onlar hep
oyle maalesef.
Neden evleniyorsun ki. En doğal hakkın
anlamadim
Neden evlenmeyeceksin ki? Eksik kalmış
genc kizlarim var.
Gğvendiğin biri yok mu
guvenilecek adammi var?
kizlarimi goren yasli adamlarin bile kasi gozu oynuyor serefsizler
O zaman yalnızlığa devam
aynen.. ama serefsiz babalarina asil kinim
O nerede
yakinda oturuyor.
Evlen tutanmı var
Gideni neden düşünüyonki evlenmek ister evlenir seninn yasını tutucak değil ya
aile.. cocuklar.. bunlar var.. yas tutmak degil.. sorumluluk sahibi olmak
Herkesin kendi hayatı sende haklısın evlenende haklı
😄 haklısın
Seni kısıtlayan ne
kisitlayan deyil de, cocuklar varsa bir kadin anneyse bence evlenmemeli
Öyle bi kural yok isteyen çocuğuda olsa evlenir
benim kuralim bu yonde
Neden peki
şoyle dusun, kac yasindasin bilmiyorum ama 12 ve 14 yasinda genc kizlarin var evde. Evlendin, elin adamini eve soktun. Kizlarin banyo yapacak rahatsiz olmazlar mi? evde rahatca dolasacaklar rahatsiz olmazlar mi? hadi adma bir de cig sut emmisse, evde pörsümüş sana mi bakar genc kizlarina mi?
Her erkek bir değil düzgün birini bulursan bunları yaşamazsın ona bakarsan öz babalar bile tecavüz edio
duzgun biri mi var ablacim.. ah ablam ortalik çakal dolu.. genc kizlarimla ayni eve sokamam.
Hayatını yaşa sende