İlk buluşmaya Real Madrid formasıyla gelen erkek, tuhaf değil mi?

normalde türkiyede takım tutan birisi değil kendisi sadece real madridi tuttuğunu söylüyor sosyal medya hesaplarıda bunu kanıtlıyor zaten şunu söyleyim aşırı hoşuma gitti forma orası ayrı bir şey beyaz forma ejderha deseni falan vardı öyle serseri apaçi bir tip değildi kendisi gayet efendi bir çocuktu ama ilk buluşmada ben mor şık bir elbise ve siyah topuklularla buluşmaya gelirken onun böyle gelmesi biraz tuhafıma gitti zaten cafeden çıktığımızda ayağımı burktum çok acıdı. hastaneye götürmek istedi gittim buz aldırttım buz koydurttum ayağıma

İlk buluşmaya Real Madrid formasıyla gelen erkek, tuhaf değil mi?
Cevapla