Erkekler ve tecrübeli kızların yardımı lazım? İlgisi var mı bana?

Üniden bir çocukla konuşuyorum. Çocuk ciddi anlamda kusursuz biçimde yakışıklı ama özgüvensiz genel olarak kızlarla iletişimi sıfır ama tek konuştuğu kız benim. Çok güzel fiziğim var ancak tipim en fazla 7/10'dur. Ona illa yürüyen varken benle konuşması sizce özgüvensizlikten mi yoksa onun tercihi miyim? Ona yazan tek kişi olsam bile o zaman bana rahat olması gerekirdi ama toplu taşımada karşılaşınca kasıldığını falan söyledi sanalda konuştuğu kadar rahat olmadığını falan. Ne yapmalıyım?
Erkekler ve tecrübeli kızların yardımı lazım? İlgisi var mı bana?
Cevapla