Kızlar fikir ve yardımızına çok ihtiyacım var şütfen açıklayıcı bi şekilde linçlemeden yardımcı olun erkeklerde olabilir?

benim bir erkek arkadşım var 2 yıldır birlikteyiz ama iki yildir hep tipi normal yani yakışıllı değil ama beni aklınıza gelebileceğinden fazla çok seviyor değer veriyor kıymetimi biliyor tek kız yok etrafında tıp okuyor sigarası alkolu yok gece dışarılara çıkmıyor ağzı bozuk değil ama tipi işte çok iyi. değil sizce ayrılırsam pişman olur muyum
Kızlar fikir ve yardımızına çok ihtiyacım var şütfen açıklayıcı bi şekilde linçlemeden yardımcı olun erkeklerde olabilir?
Cevapla