AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
142Cevap
30 yaşından sonra kadın kısmı paraya önem verir
Evet bunu bende merak ediyorum
Evlenecek kimse Yok
hayal kırıklıklarına bağlı endişe ve enerji eksikliği
Daha önce dünyasını karartan biri yüzünden cekimser kalıyodur cesaret edemiyodur
Bebeğim soruyu soran sensin cevabı veren sensin Bize laf bırakmamışsın
Çünkü hayatı yoktur annesi hastadır annesi istemez hayırlısı der bekler hayırlısını
Aynen öyle, bir şey etmez insanlarla uğraşmaya değmez. Yol ver gitsin.
Hangi kadınmış o? Gayet istekli oluyorlar :)
Çünkü akıllanmıştır gönül değil mantık devreye girmiştir
Artık tarla yavaş yavaş kurumaya yüz tutuyor ondandır
30 u geçmiş kızı kim neden alsın ki?
Asıl soru bu
30 yaşına gelmiş pörsümüş yaşlanmış neyine güveniyo?
Yani kendi tercihi ya da öncesinde travmaları vardir
Seçici olduğundan değil artık eskisi gibi arzulanmadığı için o. Asıl istediği erkeği zaten elde edemeyeceğini bildiğinden. Ezikliğin adını seçici yapmaya gerek yok
Kafası rahat olsun ister. Cinsellik ihtiyacını nasıl karşılar orası ayrı.
Muhakkak birini alacaksın kaçar yolun yok ama iyisine denk geleceksin ama kötüsüne Allah bilir
Evlenemye korkuyordur ya hayal ettiği gibi bir evlilik yaşayamazsa diye
Yaşla beraber seçicilik artıyor daha fazla değerlendiriyor insan
Bilemedim neden acaba ama genel güvensizlikden olabilir
Tribin alasını kadından başka kim yapıyor da trup çekmezmiş 🤣
Erkek kadın farketmez yaş arttıkça daha fazla seçici olur insan sebebi sadece bu
Olgunlaşmıştır bazı şeyler oturmuştur o bakımdan kimsenin kahrını çekemez
Armudun sapı üzümün çöpü misali olur, hep kusur arar.
Kafa dengi olgun birini bulursa havada kapar merak etme
Sen cevabını vermişin kanka kendi sorunun ama bişey var isteklerinle nasıl başa çıkabiliyorsun
Hayatına aldığı boş beleş insanlar yüzünden darbe yemiştir, kendi yanlış seçimleri yüzünden yalnızlığı seçmiş ve tüm iyi erkeklere düşman olmuştur.
30 yaşından sonra 20 yaşındaki erkekleri mi sevecek de trip çekmez diyorsun yahu 30'dan sonra kim neyin tribini atacak😅
İstese de alamaz zaten. Çıtır kızlar varken siz burnu beş karış havada buruşuk tipleri erkeler ne yapsın?
Kadınlar 30 yaşına kadar güzelliklerinin hep aynı kalacağını sanar. Genelde * tabir edilen tipleri arzularlar. Ne hikmetse 30'a doğru bir aydınlanma yaşanır "efendi" olarak tabir edilen birini bulup evlenmeyi planlarlar.
Tercih meselesi ve arz talep sorunu
Yani kaliteli bir arz sunar ve kaliteli bir talep ile karşılaşmayınca yalnızlığı tercih edebilir
30 undan sonra gençliğine göre çekiciliğini kaybediyor demiyoruz da bunu mu diyoruz
daha seçicidir ama kadını erkeği yok erkek de aynıdır :)
Aynı şey o yaşa gelmiş bir erkek içinde geçerlidir o konuda kendini yalnız sanma :)
Bilmiyorum, benim tanıdığım 30 lu yaşlardaki kadınlar neredeyse beni yiyecekler.
Erkekler cirkinlesiyor, gençliklerindeki dirilik yakışıklılik yok
Bak bak siz nasılsınız sanki 🙂
@Kriminal_Kalp kadın neden hayatına kimseyi almıyor sebebini söylüyorum. 30 yaşında olupta 20 gösteren erkekleri bütün kadınlar kabul eder
Sen sadece tipe bakıyor gibisin
@Kriminal_Kalp evet
Olmaz
@Kriminal_Kalp yakışıklıysa olur
Son 10 yiliniz artik kafaniza dank ettirin bazi seyleri kendinizi silkeleyin ve ayaga kalkin evde kalabilir ve evlenemeye bilirsiniz
güvenilir kafa dengi birini bulmaktan ümidini kesmiştir
İnsanlar insanları tanıdıkça doyuyor kafa dinlemek istiyor ama hayat kisa daima dinamik olmak lazım
30 yaşına kadar tek başına bir adam olmadan yaşadıysa tam anlamıyla prenses gibidir ve o saatten sonra evlilik yapmak istemez ki en doğrusu bence
Bi yaştan sonra bekarlığin rahatlığına alışıyorsun kimseyle uğraşmak istemiyorsun
Aşırı ego birikiminden dolayı o tek dünyada kadın olarak kendisi görür
Çünkü herşeyin farkındadır kimsenin kahrını çekmek istemez hep hür gezmek yiyip içmek ister
O yaşına kadar bir çok tecrübesi olmuştur ve herşeye doğmuştur.
Bizim burada buyukleein sozu var sece sece secintiye dusersin diye 😂
Artık bazı şeyler için eskisi kadar hevesi kalmamıştır çok seçicidir🤷🏼♀️
tecrübe sahibi olduğu için hayatının geri kalanını bir erkekle mahvetmek istemez bence.
30 yaşından sonramı almak istemiyorsun yani hiç kimse olmadı mı hayatında?
Akillanmistir. Ve akillanan her insan evlilik ne düşünmez kimseye de katlanmaz
Aynı yastayiz bnde artık hayatıma birini almak yerine ihtiyaçlar için düzenli bı insan arıyorumherkesle yapıp hastalk kaammak için tek bir kişi istyrm ama oda bulmak zor
İnsanların yaşı ilerledikçe dahada detaycı oluyor ben bile 25 yaşında daha da seçiciyim
Kendi ayakları üzerinde durduğu içindir
Haksız mıyım?
Evet çalışmasa bile evi var, maaşı var. Haklısın.
Neden bi erkeği hayatına alıp düzenini bozsun ki
Ahaha evde kalmış avuntusu
Kesin sende evde kalmişsindir xd
@simgee_yuuna bacım hevesini kıracam belki ama ben evliyim ahahaha millete sataşana kadsr kendine bak sen
Sen evde mi kaldın? Kuyruk acın mı var? burada takılıyorsun? Muhtemelen evlenmiyorsun, kimse sana rahbet yoktur. Ezikliyorsun ondan kadınları.
bacım ben kimi ezikledim evde kalmış avuntusu demek mi kadınları eziklemek. neyse sen bekarlık sultanlıktır şudur budur gibi boş sözlere inan ömür boyu evlenme. boş fikirlerini de kendine sakla negatif yorum hoşuna gitmeyecekse de soru sorma. dünyanın en boş insanlarının gelip negatif yorumlarda çirkinleşmesi kadar iğrenç bir şey yok ve şu an bunu gördük sayende.
Yalnızlığa alışmıştır
Aklı başına gelmiştir
Yalnızlığı çok seviyorlar çünkü
Alışmıştır yalnızlığa
Geçmişinde vardır birşeyler.
Belki tecrubeden
Artık erkeksizlikten kafayı yediği icin
Akıllandığı için 🙂