uzun süre ayrı ve kavgalı olduğum eski sevgilim var ortalama 7 yıl ben bu çocuğa deli gibi aşık oldum bu 7 yıl içerisinde kısa süreliğine sevgili olduk ancak kafa yapımız uymadığı için sürekli kavga ede ede birbirimize düşman olduk ağır olaylar yaşadık ortalama ayriliğimiz üzerinden 4 sene geçti son 2 sene 1 buçuk sene boyunca okulla iş güçle uğraşırken ben bu çocuğu tamamen unuttum gel zaman git zaman karşıma çok iyi kafa yapıma uyan merhametli birisi çıktı ve ben yeniden birisine aşık olabildim şu an 7 aylık ilişkimiz var ne hikmetse eski sevgilim dediğim çocuk tüm geçmiş zamanda benden tiksinip şimdi beni ortak arkadaşlarla stalkliyor her gördüğü yerde direkt Engeli basan çocuk engellemiyor biliyorum ki bana yazmaya asla cesaret edemez zamanında onun bana yaptiklarina inat bende hep ters hareketlerde bulunuyordum onun bana yaptığını bende ona yapıcam zannediyordur ama artık seviyesiz değilim ve seviyesizliğe tahamülüm yok bu çocuğun bunları kafada kurup kurup benimle muhattap olmadan ilişkime ve aileme rahatsızlık vermesi beni tedirgin ediyor bu arada asla şiddet içeriği aklınıza gelmesin onun bunu yapmaya cesareti yok ağlamaktan başka işlevide yok
Eskim sevgilim olayı hakkında ne yapmam gerekiyor bilmiyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
başlığa laf etmeyin eski* olucak son anda farkettim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sorunlu bir tipse sıkıntı sorun çıkarır ama seni unutup önüne bakacak bir tipse de yoluna bakar emin ol.
mevzu şuki benden nefret eden insan bana bir anda ilgi duyunca ürperdim
sapık olcak hali yoktur ya :D bence kendi yoluna bakacaktır. Zaten erkeklerin böyle yapması gerekir. Biten ilişki sonrası tekrar düzelmicek bir şey olduğunu anlattığında tamamen karşısındakini salar artık
konuşmama da izin vermiyorduki and buna laf anlatmakla uğraşamam hiç bir zaman kimseyi umursamayan birisi oldu dediğim dedik birisiydi
ama* and ne ya djjdkdkdkd
Çocuğu tanımıyorum bir şey diyemem bunu sen daha iyi bilirsin ama ne bileyim bence bir ilişkide erkek ne derse o da olmaz yani öyle birisi olsa bile kadının sözü de elbet çok geçer :D öyle birisi ise seni dinlemiyorsa en baştan nasıl dayandın bilmiyorum ama neyse hayırlısı artık
kdjdjjjdkdkd zamanımda gözüm kördü
7 yıl dedin zaten ilk 3 4 yıl sen baya kendinden taviz vermişsindir :D sonrasında ayıl barış felan toxic hal da almıştır. Söz de geçirmişsindir herşeyi yaşamıssındır o yüzden aslında ben bir şey diyemem sana , sen herşeyi daha iyi bilirsin. Birde ilişki şeylerinde konudan alakasız dicem insanlardan tavsiye alma, sonuçta karşındakini tanımıyorlar senide tanımıyorlar felan. Şunki durumun muamma bence zaman herşeyi gösterir :D ama sen yinede temkinli ol
12 yaşındaydım sevdiğimde velettim
18 e kadar olan kısımlar çok dengesiz olabilir :D ikinizinde aklı çok değişmiştir. 18 den sonrası içinde her yıl insan çok değişiyor, düşünce yapısı olarak da.. Bakalım ya hayırlısı olsun. Umarım mutlu olursun
mutluyum çok şükür allah bozmasın diyelim
Amin :D
Zor bir vaka eski sevgilin sana çok aşık hala ama yapacak bir şey kalmamış
yemin ederim bana defalarca benden nefret ettiğini beni sevmediğini diyordu 4 sene sonra ne değişti anlayamadım
bilemicem:/
İlgilenme sen boş ver gitsin son pişmanlık işe yaramaz
hiç bişey yapma umursama ne yaparsa yapsın hayatına devam et unutur.
inşallah
Sadece merak ediyordur belkide
o kadar benden nefret ediyorduki inan bana 40 yılda geçse merak etmezdi bence bir çıkarı var ama hadi bakalım inşallah sadece meraktır öyle gizli saklı bir hayatimda yok neysem oyum
Lan eski bitti bitti bunu sok
kardeşim onunla ben ilgilenmiyorum o benimle ilgileniyor benim zaten sevgilim var
Ozman neden eski sevgilini soruyorsun burada ve sevgilin var bu sitede ne bk yiyorsun sevgilin biliyormu bu siteyi m. lll
ne alaka olm istersem her b*ku yerim seni bağlamaz ne kadar kafalısın burada öneri soruyoruz sanki sevgilimize ihanet ediyoruzda gelip laf cambazlığı yapıyorsun
Laf cambazligi ohaa baya kasar lafı bu burada çok duyuyorum tüm kaşarlar aynı savunma mekanizmasında
Lütfen herkesi canım sanmayın
okey kuyruk acısı olan birisisin muhtemelen Buda senin psikolojini bozmuş kendi haline bırakıyorum seni Allah kurtarsın
Benim kuyruk açım olamaz olum ben istediğim herseyi elde ediyorum edemeyen sensin
tamam kardeşim sen git kendi köşende yaşa hayatını yol al
Lan * ben köpek miyim kendi kösende filan yasa nedemek daha 2 ile 2 yi çarpmayın mal bana kösey diyo sen fistihina sahip çık girenin hesabı yok
gerçekten köşende lafından bunu çıkaracak kadar olamazsın yazık kafana
Buda senin seksi kıvırma haretlerin olsa gerek senin yaşın kaç
sen bence haddini bil çünkü ben yavaş yavaş işi ciddi boyuta alıp seninle sanal ortam haricinde ciddi kurumlarda muhattap olmak istemiyorum bunu yaparak kendi hayatınla oynama
Ayyy çok korktum şimdi ne yapayım hatta işedim altıma görmek istermisin
canım
S... lalak
Yazdim
Ciddi kurum
Yorulma tc atayım sana * ... na kodugumum mali
bence benden korkmada iğrenç kelimelerinden dolayı kendini nasıl savunacağını düşün
birde sansürlüyor jsjsjdksk
Sen sevgilin varken eski sevgilinle kiristirmsni yasal buluyorsun ben sansurlemiyor site sansurluyor bana mesaj at sana neler dicem hem hukuksal olarak kanit yaparsın mesaj atsana
sen bence okumanı geliştir sonra yorum yapmaya çaba sarfet
Boş yapma adam ol yazamayan biri de kabul zeki olsun sadce senin gibi aptalları çekemem