Eskim sevgilim olayı hakkında ne yapmam gerekiyor bilmiyorum?

uzun süre ayrı ve kavgalı olduğum eski sevgilim var ortalama 7 yıl ben bu çocuğa deli gibi aşık oldum bu 7 yıl içerisinde kısa süreliğine sevgili olduk ancak kafa yapımız uymadığı için sürekli kavga ede ede birbirimize düşman olduk ağır olaylar yaşadık ortalama ayriliğimiz üzerinden 4 sene geçti son 2 sene 1 buçuk sene boyunca okulla iş güçle uğraşırken ben bu çocuğu tamamen unuttum gel zaman git zaman karşıma çok iyi kafa yapıma uyan merhametli birisi çıktı ve ben yeniden birisine aşık olabildim şu an 7 aylık ilişkimiz var ne hikmetse eski sevgilim dediğim çocuk tüm geçmiş zamanda benden tiksinip şimdi beni ortak arkadaşlarla stalkliyor her gördüğü yerde direkt Engeli basan çocuk engellemiyor biliyorum ki bana yazmaya asla cesaret edemez zamanında onun bana yaptiklarina inat bende hep ters hareketlerde bulunuyordum onun bana yaptığını bende ona yapıcam zannediyordur ama artık seviyesiz değilim ve seviyesizliğe tahamülüm yok bu çocuğun bunları kafada kurup kurup benimle muhattap olmadan ilişkime ve aileme rahatsızlık vermesi beni tedirgin ediyor bu arada asla şiddet içeriği aklınıza gelmesin onun bunu yapmaya cesareti yok ağlamaktan başka işlevide yok

Güncellemeler
+1 yıl
başlığa laf etmeyin eski* olucak son anda farkettim
Eskim sevgilim olayı hakkında ne yapmam gerekiyor bilmiyorum?
Cevapla