Bir kız bana açıldı kız güzeldi fakat huyu pek hoşuma gitmediği için onu reddettim. Reddettikten sonra kız benimle hiç konuşmadı ben de bunu fark edince ben de artık konuşmamaya başladım. Öyle bir sene geçti ben de "uzun zaman oldu böyle birbirimizle konuşmamamızın bir anlamı yok ben unutttum gitti" diye düşündüm. Ve onunla göz göze gelmeye çalıştım ama kız hala bana düşmanlık yapıyor.
Ve ben buradan şöyle bir sonuç çıkardım. Kızların erkeklere açılmamasının sebebi erkekler tarafından ka*şar damgası yeme korkusu değil, erkeklere göre aşırı gururlu oldukları için reddedilmeyi hiçbir şekilde hazmedemeyen varlıklar oldukları için erkeklere açılmıyorlar. Ben bunu anladım.
Ve ben buradan şöyle bir sonuç çıkardım. Kızların erkeklere açılmamasının sebebi erkekler tarafından ka*şar damgası yeme korkusu değil, erkeklere göre aşırı gururlu oldukları için reddedilmeyi hiçbir şekilde hazmedemeyen varlıklar oldukları için erkeklere açılmıyorlar. Ben bunu anladım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer