Kızlar kendilerini reddeden erkeklere neden bu kadar uzun süre düşman kesilirler?

Bir kız bana açıldı kız güzeldi fakat huyu pek hoşuma gitmediği için onu reddettim. Reddettikten sonra kız benimle hiç konuşmadı ben de bunu fark edince ben de artık konuşmamaya başladım. Öyle bir sene geçti ben de "uzun zaman oldu böyle birbirimizle konuşmamamızın bir anlamı yok ben unutttum gitti" diye düşündüm. Ve onunla göz göze gelmeye çalıştım ama kız hala bana düşmanlık yapıyor.

Ve ben buradan şöyle bir sonuç çıkardım. Kızların erkeklere açılmamasının sebebi erkekler tarafından ka*şar damgası yeme korkusu değil, erkeklere göre aşırı gururlu oldukları için reddedilmeyi hiçbir şekilde hazmedemeyen varlıklar oldukları için erkeklere açılmıyorlar. Ben bunu anladım.
Kızlar kendilerini reddeden erkeklere neden bu kadar uzun süre düşman kesilirler?
Cevapla