Kızlar neden istemediği erkeklere kötü davranıyorlar?

Ya bu erkekler için de geçerli kızı istemiyorsa kötü davranıyor.
O insan seni seviyorsa saygılı biçimde uzak tutmak olmuyor mu? Veya sevmiyorsan bile sevgili olmak zorunda değilsin sonuçta sende ona karşı iyi ol ne kaybedeceksin ki.
İlla kırıp incitmek mi gerekiyor karşı tarafı bide o seni sevmiş...
Yani bakıyorum insanlar hep böyle birine sevdiğini söylüyorsun düşmanın gibi kötü davranmaya başlıyorlar ama neden?
Kızlar neden istemediği erkeklere kötü davranıyorlar?
Cevapla