Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar ona şiirler yazdım kavga ettiğimizde beni her yerden engellediğinde sabahın köründe 2 saat evinin orada bekledim sırf konuşmak İçin daha çok şey ama neden bolyr oluyor anlamıyorum anladığım tek şey fazla değer vermek yanlısmıs o bana değer verdiği için verdim ama fazla fazla vermisim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Uzak dur uzak. O seni sevmiyor, sevmekte istemiyor..
Nerden anladın
Seninle cinsellik kavgası yapıyor. Yani neden benimle olmuyorsun diyor. Seven erkek bunun kavgasını yapmaz ki. Onun duygularla, hislerle işi yok. O tatmin peşinde. Yani hayvani hislerle hareket ediyo. Uzatırsan işin sonu kötü, söylemiş olayım.
Bende diyorum kendini müdafa sekil su bu sende mi var a. M diyor nefret ediyorum ondan ama hırsımı da almak istiyorm ama seviyorum da bi yandan
Bi tek sende mi var derken, bu lafın altında ne var biliyo musun? Eğer kabul etmezsen bi yerden sonra kabul edeni bulurum demek istiyo. Bak cümlesi yukarıda söylediklerimin %100 ispatı. Dediğim gibi sevmiyor seni, sadece kullanmanın peşinde. Ne kadar çabuk uzaklaşırsan o kadar iyi senin için. Sonu gerçekten kötü çünkü.
Bende öyle düşünüyorum ama 1 senedir neden benle beraber sırf amacı cinsellik ise. Bunu anlamıom ailesi arkadasları hepsi ile tanıştırdı 24 yaşında 3 ay sonra 25 küçükte degıl
Köprüyü geçene kadar dayı deme muhabbeti bu işte. Farkında değilsin, başından beri seni o noktaya getirmeye çalışıyor. Getirmediği için şu an bu kadar öfkeli.
Faha once yaşadık ztn onla cok kez yakınlaşmalar. Gerçekten erkekleri anlamak daha zor bundan sonra bi erkek olursa hayatımda hiç yapmıcam diyecegim
Tam olarak ilişki olmamış anladığım kadarıyla. Onu delirten de bu nokta zaten. Hani öpüşme vs var ama ilerisi niye yok diye sinirleniyor. Dediğim gibi ondan uzak durman en sağlıklısı olacak. Yoksa çok üzüleceksin.
Yok tam ilişki oldu defalarca kez cok takıntılı kıskanc biri ama
Öyle biriyle olmasaymış keşke. Olan olmuş artık. Bundan sonra uzak durmaya bak. Olan sana olacak sonunda.
Hayatımda bi yek o kişiden sevgi gördüm karşı cins olarak keske bkrym diye yalan atsaydım ona
Keşke deme, pişmanlık yaşama. İstedin oldu, istedin yaşadın. Ama yanlış kişiyle istediğini anlamış oldun. Artık ayır yolları. Sana saygı duymayan, seni kullanmaya çalışan hiç kimseye selam dahi verme bundan sonra 😊
Öyle yapmaya calıscam ztn yıpranmaktan yoruldum
Sadece fiziksel olarak değil tabi. Ruhsal, duygusal olarakta yıpratıcı bi durum bu. Senin için elimden gelecek herhangi bişe olursa yaz olur mu? Elimden geldiğince yanında olmaya çalışırım 😊
Teşekkür ederim yorumların ile destek oldun sağ ol tekrardan
Rica ederim. Ne zaman bi arkadaş istersen buralardayım 😊
İlişkinizin boyutunu bilemrm ama ayıp etmiş
Sözde ailesi ile tanıştırdı dedim eskorta git o da dedi olur niyetler belli en azından bana yalancısın dedi daha önce 4-5 kez yapmadın bende dedim git bakıre bi kız bul diyor bu sefer de merak etme cok var istesem bulurum madem sorun edecektin neden benimle beraber oldun sevdim falan diyor sanki kendi daha önce hiç yapmadı o benden daha beter
Yani ben anlamıs değilim bazı şeyler zorla olmazki. Muhtemelen yaşınız daha küçük. Bazı yaşlarda libido yüksek oluyur maalesef mantık işlemiyor.
Ben 21 o 24 yaşında hatta 2-3 ay sonra 25. Daha önce takılmıssın diyor bana gelince istemiyorsun diyor oysaki buradayken yaşıyorduk bir şeyler cok katı bu konuda evlenene kdr yapmayalım demiştim onda bile baska şeyler anlıyor bi de diyor bu amaçla senle beraber degılım
Yaw abim ne diyeyim erkekler maalesef belli yaşa kadar beyinlerini kullanmazlar, beyinleri kullanmaya başladıklarinda da iş istrn geçer. Cok nadir dir i yaşta mantıki düşüneni bulmak. Deneye yanila sende bulacaksın
İlk defa sevmistim birini ve sevildiğimi hissetmistim bu da yalan çıktı sanırım
Onu bilemeyiz ki. İyi huyları var mı. Bu cinsel isteği sevgin ile bastırabilirsin onu düşün önce
Nasıl bastırırım anlamadım? İyi huyu Tabiki var sadık ilgili sevgisini belli ediyo ama askere giti 3 haftadır iyice terelleli oldu arada iyi ama buradayken genel olarak iyidi yine cinsellik yüzünden tavır alıyodu ama
Bak bende askerlik yaptım ve çok berbat hissettiriyor insanı. Psikolojisini bozuyor. Bende yaptım hepimiz yaptık. Askerdeki halı ile asla yargılama. Çünkü orada insan Evrim geçiriyor. Sürekli baskı ve dayak küfür yeme stresi zor. Ama cinsellikte baskısı çocuğun yanlış bunu tatlı dil ile anlatman lazım. Anlamazsa zor kullanarak ayrılma ile tehdit et. Lakin eğer ayrılık olursa da kendini hazırla buna
Tehtit ediom ama cok man kafa bi insan dünya da ondan baska haklı yök daha önce aldatılmıs hep yollu kızlarla olmus beni onlarla kıyaslaması tatlı dil olmamı engelliyo çoğul konusup duruo sırf daha önce ilişki yasadım die bu kdr kötü hissettiriyo kendisi çok temiz sanki. Bi ara araba ile geziyorduk cok sıcaktı terliydim baya orada yakınlaşmak istedi bende istemedim hem gündüzdü hem cok terliydim o gün bile sonrasında tavır yaptı soguk yaptı boyle bi insan cok zor bir
Bak deneyimlemedigin her tecrübe sadece teori olarak kalır. Kimseyi dinleme. Burdaki yorumlar hep ayrıl yönünde. Sen kalbini değil mantığın dinle. Seni yoran ilişkiden uzak dur kim olursa olsun. Alıngan erkekle ömür geçmez
Mantığım evlenseniz bile ilerde de yuzune vurur diyo sırf cinsellik için sorun cıkarmsı sacma ozledim diyor seviyorum diyor o vakitte konuşmak yerime sorun çıkarıyo hic arkadaşım yök kendimi cok yalnız hissediom o yuzden ona sığınmak zorunda gibi. Hissediyom öte yandan
Himmm anlıyorum durumun zor eğer ayrılırsan kötü günler seni bekliyor. Çünkü dayanamayıp yazarsın ve onun dediği olur hep. Bir orta yol bulmaya çalışmanız lazin
Şu an cok aglıyorum bana oylr şeyler dedi ki bi yabancı sanki vok cok kötüyüm dünya üstüme oturmuş gibi
Biraz arama sessiz kal askerde o çıldırır değerini anlar. Açma mesaj atma ona
Hayır bana neler dedi or opsu dedi senle gelecek düşünülmez dedi ağlama sinir oluyorum sama dedi sonra aglıcam dedi ağla işime gelir dedi bir sürü şey dedi
Oha ohaa
Artık sizin ilişki bitme zamanı gelmiş hatta geçmiş. Bu lafları yutabilirsen devam et ya da sonra affet abim
Bu kdr guvendigim inandıgım seyim fos çıkmasına üzülüyorum belki sonra pişman olucam ama eşek yerine konılmaktan iyidir dedi
Bak abım beni dinler misin dinlemez mısın bilmem. Ama kimse kendinen değeli değil evlat hariç. Seni bu kadar değersizlestiren biri için neden üzülüyorsun ki
Bilmiyorum abi ilk defa böyle bi ilişkim oldu uzun süreli ilk defa bi erkek tarafından sevdiligimi değer gördüğümü hissettim alışkanlık yaptı cok cok üzülüyorum bana bunları yapıp dedigi için hic güvenmiyor bana ufacık şeylerden bir şey çıkarıyor daha önce telefonda konuşurken ses geliiuot diyodu gelmemesi rağmen arama yönlendirme kapattım bu sefer de diyor aradığımda mesguldu bende çekmemiş demisim yalan atmışım cok cok sacma aklıma gelmeyecek suler artık paranoyak oldum onun yüzünden ona hic ihanet etmedim bi kez yan gözle bakmadım bir erkege bunun yüzünden ağlayınca bu seger de köşeye sıksıyhın için ağlıyorsun diyor
Abim bak daha yaşın küçük daha niceleri karışina çıkacak. Baş bağrına taşı ve bitir şimdi hemen. 37 yaşındayım ve acı ile tecrübelendim. Bildiğim tek şey var beni değersiz hissettiriyorsa birisi hayatımda gitsin. Bas bağrına taşı. Daha niceleri çıkacak karşına çıkmaz deme çıkacak sana söz veriyorum. Daha iyileri. Ama yüreğin yanmadan bunları bilemezsiniz
Bu asma psikolojimi bozdu artık nasıl iyleşirim kimseye guvenemem 1 senedir hayatımdaki insan nasıl acımasızlastı bana karşı seven insan boylr yapar mı diyorum alakası yök diyor sırf cinsellik yüzünden sırf sözde konuşmak istememeisim eşşek degılım benden önce yap bana gelince boyle ol diyor çöl Vok çaresiz kötüyüm anlatacak tek dostum yok ondan başla kimsem yoktu bu zmna kdr
Arkadaşın neden yok köyde mı yaşıyorsun. Abim zor olacak ama geçecek her şey geçer. Her kaybedişin ardından güneş yeniden açar, bahar yeniden gelir güneş yeniden içini ısıtır
Yok büyükşehirde yaşıyorum aksine bilmiyorum hic dogru düzgün arkadaşım olmadı bu yasıma kdr kimseyle kolay kolay anlasamıyorım güvenemiyorum odadan cıkamıprım bile ağlak şiş kızarmış gözlerm yüzünden zmn durmuş sanki
Sana yapabileceğim hiç bir şey yok. Sen yapmalısın. Sen yapamaz isen kimse yapamaz
Biliyom onu hayatımdan coskrmam gerek psikolojimi bozdu bundan sonra nasıl iyleşirim muamma
İyileşirsin zmaan alır insanlara güvenin azalır ama iyileştirsin. Ama arkadaş çevreni genişletmen lazim
İmkansız gerçekten kimseyi kendime yakın hissedemiyorum o yuzden o kdr bahlandım ona da ama bugün paramparça oldum keske baska bir evrene hayata ısınlanabilssö
Öyle bir dünya yok bu dünyayı yaşayacaksın. Bende neler atlattım hep baştan başladım. Şimdi hayat çok güzel geliyor. Bu zamanlarda acı çekmen çok normal
Gerçekten 😟 bazen cok sıkıstıgımı hissediyorum bi yandan yalanlar bi yandan okul bi yandan bu durum cok zor
Abim dermanın burada yok kendinde. burada en fazla anlatır rahatlarsın sonra kendin ile baş başa kalırsın
Biloö tabikide en azından anlatıom arayaacak hic arkadaşım yök gerçekten o yuzden buraya anlattım
Siz neler yaşadınız
Ben burada anlatamam. Ki zaten anlattıkca aklıma geliyor. Unutmak en iyisi
Ne kavgası yapıyorsunuz tam olarak
Cinsellik konusu açınca neymis ben konuyu kapatmaya calısıor musum gerçekten bıktım
Konuyu kapatan şenmişim
cinselliğin kokuısunu alınca ayrılmıyorlar :D
Nasıl yani
Cinselliğin C'sini duyunca işte knka yapışıyorlar :D
1 senedir bunun İçin mi beraber yani ailesi arkadasları herkesin içine soktu şeref yoksununa bak sen
Knka genelde öyle olur aile ile tanışmak öyle önemli bir şey değil artık
Yaaa evt tabi annesi kız kardeside ilk dega birini tanıştırdı dedi o yuzden onemli olarak kavradım bende bilmoyorum gerçekten 😦
Başka kız aramadan para vermeden işini görmüş knka seninle
Ya deme öyle öyle toklukta biri degıl 1 senedir amacı bu olsun takık biri kıskanc asırı garip bir beyin kimyası var bana takmıs
Knka erkeklerin kafa yapısı çok farklıdır emin ol
Belli ztn farklı olduğu kalpsiz oluolsr genelde
Hem kalpsiz hem işini görüyor knka