1 senedir kullanılma durumu?

Erkek arkadaşım askerde Şu an. Beymiş efendim amacı o olsa 1 senedir mi olcak bende diyorum neden c liik konusunda kavga cıkarıyorsun sabah sms ten konusunu açtı karşılık vermeye çalıştım neymis konuyu kapatmaya çalışıyormuşum ne yapabilirim sevmiyorum mesajtan ergen gibi konusmayı bana her seyi dedi: benden önce takılın takılın bana gelince boyle diyin zoruma gidiyor dedi oysaki burdaykn yaşıyorduk bişyler evet birkaç kez red ettim ilişkimizin önüne geçmesin die. Onun gozunde yalancayım daha önce 4-5 kez yaptım dedim evet yalan ama beni o buna zorunda bıraktı ben canım değilim diyip telefonu kapattı ne yapmam gerek
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar ona şiirler yazdım kavga ettiğimizde beni her yerden engellediğinde sabahın köründe 2 saat evinin orada bekledim sırf konuşmak İçin daha çok şey ama neden bolyr oluyor anlamıyorum anladığım tek şey fazla değer vermek yanlısmıs o bana değer verdiği için verdim ama fazla fazla vermisim
1 senedir kullanılma durumu?
Cevapla