Son kullanma tarihinin üzerinden yaklaşık 2 sene geçmiş, ne dersiniz öldürür mü?


Tarihi geçmemiş olabilir. Orada yazılan tarih aslında üretilme tarihidir. İnstrukciyasını okursanız eğer, kullanma süresi kaç yıldır, paketi açtıktan sonra kaç gün yiyebilirsiniz tüm bilgiler yazılmış olacaktır.
Afiyet olsun.
Hayır sorun olmaz gadası
Askerde bende yedim bir şey olmadı
Cevap
13Cevap
Ölüm kalım savaşı vermiyorsan yeme 😄
Bir an şaka bir soru sandım dbshsh 2 sene geçmiş tabii ki ye (!) dhhdhdhd
Ahiret hava yollarına bir bilet hakkı kazandınız tebrikler!
Bisküvi mi ne olduğunu anlaşılmıyor dondurma gibide duruyor -18 de 12 yıla kadar tüketebilirsin bisküvi 4 yıl kadar tett sorunu olmaz o yüzden afiyet olsun
Saçmalama istersen. Ben tarihi 2 gün geçmiş seyleri bile yemiyorum takıntım var. 😃 2 seneden bahsediyorsun zehirlenmek istiyorsan buyur ye.
Ben selanı önceden veriyimde 😅
Lütfen çöpe at , yeme. Bu soruyu ciddi ciddi sorduğunu düşünmüyorum 😅
Yav vallahi yedim 😀😀
Deme 🙂 Umarım bir şey olmaz
Olursa şehit sayılır mıyım
Sayılmıyorsun kendi canına kastettiğin için
Allah ta affetmez dimi
Korkma ölmezsin, sadece zehirlenirsin 🙂
Birincisi daha kulağa hoş geliyor
😂😂
Ye ama kapının önünde ambulans beklesin ne olur ne olmaz
Ucundan tadına bak. Baktın Bedeninde tuhaf şeyler hissediyorsun yemeye devam et.
Ye gitsin en fazla ölürsün
😂😂
Bende bir tane hap atıyordum son kullanma tarihine baktım geçeli 1 sene olmuş
bir şey olmuyo içinde koruyucu gazlar var ben de 2 yıllık cips yemiştim taze gibiydi
Zehirlenirsin o kesin risk alma 2 sene ne la 😄
İntihar etmek istiyorsun anladım
Öldürmez süründürür
Yeme
Yenisini alsaydin cok sagliksiz ya
Ne bu kek mi
Degistirseydin ya
Yok artik pis herif ya zabitalara ugrasin bi orsya
Daha 5 yıl olmamış yiyebilirsin (!)
Cidden mi
Ne zaman yedin daha ölmemişsin haıfııskak
Millette ne şans var yaa. Ben bu şansla yemeyi bırak paketi açsam direkt ölürdüm haııxskss
Neyse dur bakalım daha sabaha var belki gece ölürsün uskdksksks
Yani bence yeme yani😅
Babaanne zulasından mı. d
Demee. d
yedin mi vghbnj
Öldürmez ama zehirlenebilirsin
Şart mı aksiyon mu arıyorsun?
İmam çağır
Pamuk için gassalı çağıracağına göre
2 senedir nerdeydin de yemedin asıl soru o
Yeme ya canını yolda mi buldun
Atalarının yolundan git..
Ne olur ne olmaz yeme bence
Bakle biraz daha seçimden sonra yersin.
2 yıl geçmiş yeme sakın
1 saat olmuş şu an nasılsın reis
Nasılsınız olacak* reis ne ya😂🤦♀️
Evet.
Allah rahmet eylesin derim
Sacmalama igrenc bisey
İcinde krema varsa zehirleyebilir.
Ölürsün knk
Allah rahmet eylesin
Ölersinn
Ne o dondurma mı
Zehirlenirsin
Ölersin
Ye ye 😂
Hey sen haala buradamısın
Evet miden bozulur
Sıkıntı olmaz
Hâlâ yaşıyor musun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?