Belki erkeklere kötü davranarak gerçek aşkı bulurum. Öteki türlüsü fedakarlık sıcakkanlılık işe yaramadı çünkü
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Erkekeler böyle kadınların etrafnda pervane oluyor emin ol dene bak nasıl oldgnu görünce sende sasiracaksn
Dimi aynen bende böyle düşünüyorum
Onlar için fedakarlık yapan kadınların ne durumda oldg belli
Evet örnek ben. Mentalitem gitti 😈😈😈
Genelleme yapman yanlış. Onun yerine adamına göre davranmaya çalış
Bana adam denk gelmedi
Yasın kaç allah aşkına? Herkesle muhattap olma saf olma
Yirmi altı
Ee tamam daha 26 yaşındasın. Sen saf olma! Herkesle muhatap olma! İyi sözlere hareketlere hemen kanma! Sakin ol fevri olma! her şey çok güzel girer düzene
Olgun erkeklerle de çıktım karakterleri oturmuştur diye yok yok yok. Hepsi sacma sapan
Olgun erkekler iyidir diye bir şey söylemedim ki sana dostum. Sen sakin ol herhalde güzel kızsın talibin çok olmuş. Sen dikkatli seç test et. Hiç kendinide üzme ÜZME
Çok üzülüyorum ya elimde değil. Yalnizlik mahvetti beni. Ne olur ciddi bir ilişkim olsa zamanla evliliğe evrilse
Ya evrilir evrilir. Hayat çok karışık bir şey ne zaman ne olucağı asla belli olmaz ki
Sen sakin ol acele etme
Peki tamam sağol. Çok teşekkür ederim
Konuşmak istersen yazabilirsin her zaman istediğin yerden. Ben zaten bugün güzin abla oldum. Biraz sonra örgü örerim herhalde
Çok hoşsun. Başını ağrıtmak istemem. Zaten konuşunca çözülecek bir mevzu değil.
Sen bilirsin. İstediğin yazabilirsin tekrardan söyliyeyim. Sen kendine iyi bak bir birey oldugunuda hiç unutma. Kimse senden değerli değil ve kötü adamların senin karşına çıkması senin suçunda değil!
Psikolgmuyuz 😈
Yok değilim sadece ilgim var. Bazende empati yapmayı başarabiliyorum.
Ne iş yapıyorsun peki
Mezun olduğu bölüm olan inşaat mühendisliği yapamamış Şu an başka bir iş yapan allahın kulu😅
İnşaat doldu artık kuzenimden biliyorum
Evet maalesef buda benim kaderimmiş. Sen ne iş yapıyorsun?
Branş vermeyeyim de her ihtimale karşı. Öğretmenim
Nasıl be neden branş vermiyeceksin ki😂😂 matematik öğretmeniyim desen 1 milyon matematik öğretmeni vardir. Seni tanımam imkansız zaten😂
Soruyu okuyan öğrencime denk gelirim diye çekiniyorum hsjsjsjjs gelsefe
*felsefe branşım
Yok hayır hayır gelmezsin çünkü gizli kullanıcısın. Felsefe hocası olmana şaşırdım açıkçası. Normalde erkeklere kötü davranmaya karar vermek yerine varoluşsal sancılarla uğraşman gerekmez mi😊
Bünye artık varoluşunu tamamlamak için love istiyor
Ahahah hiç güleceğim yoktu ya. Sevdim seni 😂😂😂 ister ister bünye herşeyi ister
Eda Eceyi yaniyormusun?( Yasak elma-yıldız) ona benzetirler komigim
Biliyorum biliyorum😂 beni de ibrahim tatlısese benzetirler çok acıklı ağlıyorum😂
Tipin benzemiyordur inşallah
Yok. Tipim aynı lapsekili tayfun😂
Baktım şimdi hshsjdjdjjd. Neslihan atagül var ya onun sarışın versiyonuyum ben. Allah evliliğimi benzetmesin😈
Güzel ve zeki olduğuna emindim zaten! Onun evliliğine ne oldu ki? Ya sana bir şey itiraf edeyim mi ben hiçbirini sevmiyorum oyuncu sevmem hayatta. Haluk bilginer vs. Gibi oldlar hariç.
Ben de öyle. sadece tanıyorum işte. Onun evliliği inanılmaz açıp okuman gerek çok değişik bir çift muhtemelen açık ilişki yaşıyorlar. Kadir doğulu sürekli kadinlarla samimi sekilde yakalanıyor ve onun müşkülünü dinliyordum diyor Neslihan da gülüyor sadece. Trajikomik
😂😂 biraz daha konuşursak buradan kıvılcım cıkıcak yalnız ben köz olurum öyle bir durum olursa
Benden etkilendiğini mi ima ediyorsun
Yani öyle diyebilir miyiz? Evet azıcık diyebiliriz
Öyle bir auram var sanırım. Ama ne kadar kolay çekiliyorlarsa o kadar da çabuk çekip gidiyorlar
Bilemiyorum altan. Ben dengesizim bakarsın hiç gelmem😂 ama sana gelipte seni bırakan mallar varsa onların ben …
Dengesizle işim yok zaten sorunum bu. Öteki dediğine diyeceğim şey maalesef çok yüzüstü bırakıldım Allah cirkin şansı versin diye boşa dememişler
Evet o konuda haklısın cidden çirkinler daha şanslı kız dersem inanma. Bir dk ya cidden böyle bir dünya yok. Yahu seni bırakan kaybetmiştir. Sende hep şansa mallara oynamışsın be. Bak uc haftadır su kızlar soruyordayım bu kadar cevap altı konuştuğum kimse olmadı. Yani demem o ki o gidenler aslında senin kurtuldukların olmasın?
Öyle diye diye herkesi eleyerek yalnız kaldık. Düzelecek miyim doktor?
Tıp kesinlikle çok illerledi düzelmemen için hiç bir neden yok hemşirem
Ama aşkın ilacı henüz yapılmadı bildiğim kadarıyla
Aşkın ilacı yapılmadı çünkü böyle bir hastalık yok. Yalnızlığın çaresini bulmuşlar ama hatta gripin diye bir ilaç grubu şarkısınıda çıkarmıştı
Neymiş yalnızlığın çaresi?
Ya yalnızlığın çaresi sensin şapşal. Aynaya bak aynaya hayırdır de kim yalnız de!! Yol verdiklerim arkamda şu an köpek de. Bagıra bagıra güzel bir s^kt^r çek yav
Ama geceleri odamda tek kaldığımda bunu yapmak zor oluyor işte
Ya bak şimdi bu dünyada otel odası yalnızlığı sendromu var hiç duydun mu bunu? İstersen on tane eşin olsun bir otel odasında tek kalıyorsan öyle bir yalnızlık hissediyorsun ki anlatamam sana. Senin ki de o hesap. Ortada yalnızlık yok yok emin ol yok.
Demeye çalıştığını anladım olay sende bitiyor diyorsun dıştan bir güç eş dost akraba aile sevgili insanın içinde olmayan birşeyi veremez diyorsun. Ama olmuyor sen de beni anlamıyorsun işte herneyse artık
Ya ben seni anlıyorum anlıyorum ama bazı şeylere aşırı derecede anlam yüklüyoruz onu demek istiyorum. Bak çıldırtma beni evin duvarlarını yumruklıycam kesicem kendimi
Tamam buna gerek yok. Sakinleş lütfen
Ya lafın gelişi diyorum ben😇 neyse başka seyler anlat bakayım öğretmenim demiştin atandın mı ya da özel kurumlarda mısın? Sigmund freud hakkında ne düşünüyorsun? Seviyorum ben o şero yu
Atandım bir sene oldu. Lütfen konuşmayalım onu ama mesleki deformasyon hsjsjsj
Sen seviyor musun sevmiyor musun? Aferin kız bir de devlet memuru olmussun seni alan koca yaşadı yaşadı
Nötrüm ben ona karşı. Herşeyi cinselliğe indirgeyerek birçok etmeni yok sayması yanlış olay bu kadar basit değil. ( Alan yok be adam almıyor kimse beni iste dhdjdjjdjj
O adam tam bir köpek ya😂😂 herşeyi o kadar basite ve cocukluga indirmiş ki çok gülüyorum işte o yüzden seviyorum. Ah ah ben seni alırımda benim başım bağlı :( ama seni sevdim cidden
Kısmet işte ne yapalım
Ben keserim kendimi rahat ederim. Öbür dünyada neslihan atagülün sarışın haliyle bir ömür boyu mutlu yaşarım
Yapmaaa yengeyi düşün
Dur bir altan karıştırma oraları. hem oklar ne ara bana döndü. Özele gelirmisin burada öğrencilerinin görmesini istemediğim bir soru sorucam sonra istersen burdan devaö ederiz sohbete
Teşekkür ama üzülerek maalesef
Senin nickin isim ve soyisim değil dimi eğer öyleyse dünyanın en zeki ama aynı zamanda en aptal kızıyla konusuyorum gibi hissederim
Resmin falan da yoktur umarım
Hayır hiçbiri yok
He tamam iyi bir an düşündürdün bana bunu. Sanal alemde cok kolay şantaj, fişlenme vs yapıldıgına inanıyorum o yüzden herşeyim gizlidir benim
Sanada semtini sorucaktım cunku bende eskiden İstanbul'da yasardım merak ettim
İstanbul'da yaşadığımı yazmışmıyım e göremedim 😜
Bana değil aşağıya yazmışsın aşağıya! Sanal alemde herseye bir şekilde ulaşılır bir şekilde 😜😜😛
Ay unutmuşum ya
Ben kaçıyorum gidip uyuyacam. Ara sıra yaz buraya sevdim seninle sohbeti.
Tamamdır tatlı rüyalar 💋
Neslihan bana öpücük attı 💪🏻 işte ben buna gol derim. Hadi görüşürüz
Sicakkanli kadinlar hep bir adim ondedir, boyle bir kadin olsa omrumu. adarim
Ha ha aynen
Kimse inanmiyor arkadas😃 cok samimiyim boyle bir kadini bas taci yaparim artik
Çiçek çikolata al gel işte ozaman beni babamdan
Hangi sehirdesin bakalim
İstanbul
Ben de😃 geliyorum o zaman
Bekliyoruzz hsjjsjsji
Tuzlu kahveyi hazir et sen aksama geliyoruz , gel bana var bana melodim olacaksin gelinim😃
Fazla romantizmi sevmem yalnız. Güçlü eril erkek severim 😈
Ben sana bakarim merak etme sen bana guven
İş güç, meslek ayrıca boy kilo?
175 boy 69 kilo muhasebe uzmaniyim yalniz yasiyorum
Ben 1.70 im ya olmaz 😔
Niye olmaz e yakiniz iste
Yakın dediğin aynı gibi oluyor. Ben kafamı kaldırarak bakmak istiyorum erkeğime hsjsjdjd
Sonra kimse bana bakmıyor ilgilenmiyor deme de
İkisinide dozunda yapsan olur gibi aslında
Nasıl mesela
Ne çok sıcak kanlı olacaksın ne de çok it köpek çekeceksin duruma ve ortama göre ikisinin arasını bulacaksın işte
Okey. Harikasın tesla
Bilgili ve prensipli olunca hizaya geliyorlar =)
En güzeli doğru karar
Hadi bir de böyle görelim bakalım
Yaptında yok mu dedik😃😃
Dene bakalım sonucu burdan oaylaş)
Devam kee😅
Dişiliğini konuştur
dogal oll