Ben ilişkilerde özellikle bir tarafın duygularını ifade etmesini gayet doğru buluyorum, sadece duygulan ifade etmek birisinin bir diğerine sevdiğini göstermesi kesinlikle doğru bir şeydir bu sadece erkeklere özel bir durum değildir yani kadınlar sevmiyor mu kadınlar duygulanmış ifade etmiyor mu yani bazı önyargıları kırarak davranmak gerektiğini düşünüyorum.