Arada konuşuyoruz bu kişiyle. Bir sürü iltifat etti. Kahve içelim buluşalım filan dedi. Bana sevdiğini de söyledi, hatta istiyorum seni ilk gördüğüm günden beri gibi bir şey söylediği gün benden baya fırça yiyip özür diledi. En son konuşmamızda sporcu atletli olan fotosunu kaldırıp gömlekli foto koymuş. O gün de dedim bu daha iyi olmuş diye tutup öpücük atmış o mesajıma , bende görüldü attım, sonra geri alıp gülen yüz atmış. O günden sonra yazmadık ikimizde. Ama hikayelerime kalp atıp duruyor. Yeniden mesaj atmasını nasıl sağlarım?
Güncellemeler
+1 yıl
Ama attıramadık bir el ele verip :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kendi ayağına sıkmışsın. Şimdi tekrar yazsın diyorsun
Hiç adım atmayacak olsa bence hikayelere de kalp atmaz diye düşünüyorum
Sen yaz bu seferde
Ne yazayım
Hikayesine yanıt ver. Ya da uzun zamandır konuşamadık diye yaz merhaba nasılsın gibi başla
Hmm o zaman hikaye atmasını beklemekte fayda var.
Bu bey daha önce yakın arkadaşım dediğim kızlardan birini de kahveye davet etmiş. Kız dedi. Herkese zaten aynı yaklaşıyorsa atlamayım diye önlem amaçlı gibi düşün. Arkadaşım da bana biraz psikolojik baskı uyguluyor, onun etkisindeyim sanırım. Ben kıza adamın bana yaptıklarından bahsetmedim hiç. Aynı iş yerindeydik 3müz. Tayinimiz çıktı üçümüzde başka yerdeyiz. Adam bu ilçeden sadece beni eklemiş instagramdan. Ve arkadaşım olan kız diyor ki bana ulaşmak için seni ekledi. Sizce mantıklı olabilir mi böyle bir şey. O kıza sadece kahve teklifi etmiş ama seviyorum filan dememiş hiç
Dikkatli ol o zaman
Kıza seviyorum filan dememiş ama , kahveye davet etmiş. Bana mesajla ses kaydıyla filan defalarca seni seviyorum dedi. Hatta iki üç kere aradığında da konuşurken dedi. Birinde sesi çok Garip geliyordu köpek yavrusu gibi. Sana bir şey itiraf etmem lazım dedi. Duygusal boşluktasın söyleme diyip susturdum ben, aşık oldum diyecek diye düşündüm
İnanma karşı cinse. Kız çok yaşadım bunları, hepsi yalan. Boşluktasın, için heyecan istiyor
Karşı cinse inanmayıp kime inanalım? Lezbiyen mi olalım kız 😃
Allah günah yazmasın, bir dönem düşünmedim değil
Daha çok seni cinsel anlamda zarfliyor gibi geldi bana
yaz bana
Seviyorum diye defalarca mesaj , ses kaydı attı. Konuşurken de dedi 2-3 kere. Yine de duygu yok tek derdi cinsellik gibi mi geldi size de
Bana öyle geldi çünkü cinsel çağırışim yapan cümleler kurup ardından özurler falan klasik seninle seks yapmak istiyorum erkek tavırları
Gelirsen buyur gel, gelmezsen yallah de. Ee bu adamın duygu hissetme ihtimali yok o zaman değil mi
Yani eğer dizginlerim diyorsan duygularını da ele geçirirsin
Nasıl olacak ki o, nasıl dizginlicem
O tek cümleyle olmaz değişen durumlara değişen tepkiler verilir ancak hayatını bilmem lazım ki yönlendirme yapayım
Çok gizemli değilsen yaz bana arada konuşalım ne olur ne biter diye
Nasıl bir bilgi istiyorsunuz
Yok özel mesaj atmam
Bana şunu dedi ya da şöyle oldu ne yapmam lazım gibi
Peki saygı duyarım
O kadar adım adım akıl akıp uygulayacak biri değilim ben, genel fikir soruyorum
Anladım konuşmak istemiyorsun 😀
Yani herkesle istemem tabi
Evet şu anda herkes oluyorum haklısın zaten amacım hayatınla ilgili fikir paylaşımı yapmaktı
Oldu teşekkürler iyi akşamlar
İyi akşamlar
Olum siz ne değişik canlılarsınız yüz vermeyip peşinde koşsun istiyorsun resmen
Hahahah alakası yok, çok beğeniyorum aklında. Ama daha önce yakın arkadaşım dediğim kızlardan birini de kahveye davet etmiş. Kız dedi. Herkese zaten aynı yaklaşıyorsa atlamayım diye önlem amaçlı gibi düşün
E adam şansını denemiş şans vermeden önyargı niye?
Arkadaşım da bana biraz psikolojik baskı uyguluyor, onun etkisindeyim sanırım. Ben kıza adamın bana yaptıklarından bahsetmedim hiç. Aynı iş yerindeydik 3müz. Tayinimiz çıktı üçümüzde başka yerdeyiz. Adam bu ilçeden sadece beni eklemiş instagramdan. Ve arkadaşım olan kız diyor ki bana ulaşmak için seni ekledi. Sizce mantıklı olabilir mi böyle bir şey. O kıza sadece kahve teklifi etmiş ama seviyorum filan dememiş hiç
Dese övünürdü çünkü biliyorum
Kıskanmış diye yorumladım😅
Eklediğini demedim de ben biliyor musunuz, foto beğenisinden fark etmiş. Diyor ki geçen beni gördü yolda çok inceledi, baya baktı, teklif etti kabul etmedim ya aklı hala bende filan diyor. Ama ben öyle birinin teklifini asla kabul etmezdim sen kahveni kendin iç dedim tersledim diyor
Kadın kıskançlığı çok tehlikeli bir şey 😅 çok yakın arkadaş değilseniz eski sevgili vs muhabbeti de yoksa iplemeye gerek yok
Sevgili olmadılar bildiğim, mesajlaşmışlar bir süre ve adamın kahve teklifini kadın kabul etmemiş diye anlattı kadın, adam zaten o kadar bile bahsetmedi, iyi kadın, onla alakam yok dedi. Ben ilk zamanlar bunu sordum bak amaç oysa bence onu ekle, beni aracı kullanma dedim. Sana nasıl rahat mesaj attıysam eklediysem isteseydim ona da mesaj atar eklerdim dedi. Alakası yok ben senle görüşmek istiyorum dedi
Yaz hemen
Ne yazcam
Yemeğe davet et
Hahahah etsem uçarak gelir biliyorum ama etmem
Yapmazssan biri kapat gider... sen bilirsin canım
İşin çok zor senin... çok takintilisin sen
Neden takıntılı oluyorum ki? Ne alaka
Çok didikliyorsun... konuşmadan belli... özgüvenin çok düşük sanırım.. fiziksel olarak nasılsın boyun kilon nasıl senin...
He ya evet öyle , özgüvenin boy kilo ile ilgisi neyse
Mesj st?
Ne dicem?
Sen at
Ne yazabilirim ki
O anda gündem neyse
Şu an mesela , gündem ne?
Beğendiği resmin konusuyla
Bugün atmadım hiç hikaye. Dün 3 hikayeye beğeni attı, bunun için geç bence
Değil
Yok ya ezik gibi olurum
Bu kafayla gidersen
Daha çok ezik kalırsın de 😀
Dedim o zmn :)
Hahahah neyse bir daha beğenirse o zaman yazarım artık
Olur