Hatunum kelimesi nazik hoş kulağa geliyor anlamı kadın veya hanım ama manita ne kadar kaba hiç hoş gelmeyen anlamıni bilemeden önce kullanmayın hırsızlık
dolandırıcılık, yalan dolan, hile, düzen, dalavere.
Demek
dolandırıcılık, yalan dolan, hile, düzen, dalavere.
Demek
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hayır fark yok ikisi de itici geliyor bana hatunum daha itici geliyor. manita ise tam serseri işi. bence en güzeli aşkım denemsi ya da sevgilim denemsi. ya da bebeğim denmesi
Alakasiz gelecek ama herkes bayan denilmesinden yakinir lakin kadina gore bayan hanfendi vs daha kibar geliyor yeni nesil manita gibi kelimelerde itici saygi yok gibi
Ayn öyle
manitanın bu anlamlara geldiğini biliyordum o yüzden hiç sevmem manita benzetmesini..
Zaten çok kaba bir şey
seri köz getircilerin kullandığı kelime gibi modifiyeli tofaşa binenlerin kullandığı kelime gibi ayağına kundura giyenlerin kullandığı kelime gibi
yani o kadar kültür nezaket ve efendilikten uzak bir hitap
Nerede gezer nezaket hoş görü bundan uzaklar
manitayı ağzına yakışıranda iq seviyesinin düşük olduğunu düşünürüm
Bana çok itici geliyor bunlar nedense samimiyetsiz
kusasım geliyor benim hele manita falan duyunca hatunum hatun kadınım demek yerine manita ne ya
birisine bahsederken sevgilim demek yerine manitam demek ne kıro bir dayı ayısı kullanır bunu ancak
yâr”im bile daha çekici
dayı değil dağ ayısı 😂
Ağzının ortasına kürekle vurasım geliyor odun gibiler nezaket yok ince söz yok eskiye bakınca ne güzelmis insanlar gerçekten bozulmuş
benim babam ve annem 7 senelik aşk sonucu evlenmişler buna rağmen babamdan bir kez eskiden aşklarından bahsederken annen ile biz manitayken dediğini duymadım adam 80’li yıllarda aşk yaşamış annenle sevgili iken diye bahseder ki bir de şimdikilere bak neredeyse hey karı diyecekler bu manita diyenler onu da der gerçi 😂
Ben iki tabiri de itici buluyorum.
"Manita" aşırı samimiyetsiz.
Katılıyorum
Manita nın anlamı geçici demek diye biliyorum
Işte aynı yere çıkıyor takılmalk yani
Aynen
Yabancı bir kelime
ikiside garip. bitanem iyi
Ne gibi bir fark
Hatunum her kadına denmez özel olan kadına denir baş tacı eden birisine ama manita geçici heves gibi geliyor bana
Manita manitanin yuzunede denmezki
Bana hoş gelmeyen bir şey sadece onu demek istedim isteyen isteğini der
Okey
Biliyorum
Düşündüm