Bir akrabam yakışıklı erkekler güzel kızlara bakmaz onlarla evlenmez demişti? neden?

Aslında bakıyorum etrafıma çoğu kez öyle okadar yakışıklı erkekler var ki ama kadınları çok normal yaada tam tersi kız manken erkek normal

Bir akrabam yakışıklı erkekler güzel kızlara bakmaz onlarla evlenmez demişti? neden?
Cevapla