Şu sitedeki milletin kafadan uydurdukları hikayelerini kenarı bırakalım.
İçi temiz sadık kaliteli fakat kötü insanlara kötü aşklara denk gelmiş insanlara ne önerelim canlar?
Şu sitedeki milletin kafadan uydurdukları hikayelerini kenarı bırakalım.
İçi temiz sadık kaliteli fakat kötü insanlara kötü aşklara denk gelmiş insanlara ne önerelim canlar?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bir şey önermem kaliteli insan nasıl ne davranacağını bilir zaten.
Ben çok kötü insanlara denk geldim burada. Artık dm ye geçmiyorum
e knk sende yani burası tanışma için uygun bir site mi lütfen ya
🤣🤣 olsun deme öyle saftım
Kimseyle dm ye gecmesinler ndnsjsj
😂😂😂😂😂 bak ona bir şey diyemeyeceğim. Ben bu zamana kadar kimseye DM den yürümedim
Yürümeyi gec millet yalan söylüyor ve o kadar profesyoneller ki asla yalan olduğunu anlamazsin
Ya sorma o konuda gerçekten çok profesyoneller. 👌
Mesela az önce yazdığın yalan mıydı 😂
Hangisi DM den yürümek mi? Yok yalan değildi çok b... tan şeyler yaptım ama asla yazmadım DM den
Ne gibi şeyler özel degilse dndn
Ooooo crince zamanı. Hani birini seversin reddeder ya ben gittim kapında zırladım 2 hafta kızı darladım. En berbat şey bence bu ve ben bunu yaptım 😂
Hahahha kız seni seviyosa hoşuna gitmistir🤭🤭 sevmiyosa darlanmistir djdj
Sevmiyordu 😂😂😂 darladım da darladım yengeç erkeği değil miyim iğrenç birisiyim. 😅
Ee sonra noldu
Vazgeçtik ya oldu bitti başka birisi geldi işte direk burç sordu yengeç dedim iğrenç dedi. Sonra aşık oldu 2 sene çıktık ayrıldı şimdi sürekli yokluyor... 😅
Şimdi beni darlıyorlar
Hahahhah aşk hayatın baya hareketli😂😂
Anlatisin cok iyi ama😂😂 bu arada yengec erkegi kötü değildir. Kötü birsey varsa oğlak erkegidir djdj
Yok ya bize çok kötü iğrenç aldatır sürekli yapış yapış eğlencesiz diyorlar. Hatta eski sevgilimde aynısını diyordu sonra aaaa sen hiç o klasik yengeç değilmişsin dedi sonra aşık oldu 🥳. Kızla konserlere gidiyoruz yeter yoruldum diyor. Bu burç işleri çok yalan ya. Sen niye oğlakla aran bozuk ex mi?
2 tane oğlak erkeği tanidim ikiside aynıydı. Yürüyor gibi yapiyolar bildiğin flörtleşiyolar sonrada yok ben arkadaşça yaklastim deyip kaçıyolar aww. Ndndn babam yengeç yapış yapış degil hic shsbsh sen aldattin mi da hic kendini nasil tanımlarsın
Çok imkanım oldu da aldatmadım aldatmadığıma pişmanım o karaktersiz exime iyi olurmuş. Ben hep sadık biriyim fakat hani yazma konuları var ya ben beceremem bir kızın bana yazması gerek sevsemde yazamam beceriksizim birde durduk yere birine aşık olmam biri gelir bana aşıktır ilk inanmam bakarım çok aşık bana aşkından ölüyor o zaman aşık olurum titizim tipim fena değil. Bazen durduk yere eve çekilir köşede otururum kendi içime kapanırım bazende hayatında gördüğün en hiperaktif çok eğlenceli birisi olurum dengesizim ama romantiklik bende eğlence bende sadakat bende daha bir insan ne istesin egoluyum o da kusurum olsun 😎
Bence sen ikizler burcusun sjsj
Herkes ilk onu diyor ya 😂😂😂🤣🤣🤣 ama duygusal olunca anlıyorlar hemen yengeç olduğumu
Bu anlattıklarin ikizlere daha uygun ama evet daha duygusal olabilirsin ikizlerden
😂😂🤣🤣🤣 yengeç burcuna yapılan baskıyı daha kaldıramıyorum birde ikizler olsam ufff Allah korusun 😅
Doğru snsjsj
Yok yok yengeç burcuyum knk 😅
👍🏻👍🏻😉
Tüm insanlardan uzak durmayı öneriyorum 🙌🏻
Öylede yapmasınlar bak bu yanlış bir hareket. Zaten içlerine kapanıyorlar. SAKIN BUNU YAPMAYIN
Benim için dert değil. Zaten içine kapanık bir insanım. Böyle bir dünya da iğrenç insanlarla vakit geçireceklerine içlerine kapansınlar daha iyi.
Yengeç veya Balık burcu musun?
Boğa burcuyum
Hiç bilmiyorum daha önce denk gelmedim. Fakat yinede bak bir yengeç olarak içe kapanmayı önermiyorum. Yanlış bir hareket olur
Yanlış bir hareket olduğu doğru.
Kardeşim. İnşallah gönlüne göre birini bulursun. Gerçekten laf olsun diye demiyorum. İçine kapanık olan insanlara her zaman farklı bir gözle bakmışımdır. İnşallah her şey gönlüne göre olur harika bir enişte bulursun çok mutlu bir hayat yaşarsınız. 😉👍
Evliyim ben 👍🏻😊
😮😮😮😮😮 ablaaaa evli misinnn? Nasıl mutlu musun?
Senden küçüğümdür muhtemelen. Evlilik her zaman mutlu olmak değildir. Ama her zaman mutsuz olmak da değildir.
Her şey layığını bulur
İnşallah öyle olur ama yani ne diyim...
Sakın o kişi için değişmeyin.
Bu yorum 10 numara kesinlikle katılıyorum
Bunun da en kralını yaşadık
Aga sen konuş ya kızların yorumları çok yanlış aydınlat bizi
Skskxxk anlatmaktan ötesi ben o kız için baya bir değişmiştim. Sırf onun için yaa. Tam bir canım. Kendimden utandım. Bana göre en önemlisi değişmeyin ve kendiniz olun. Gerisi gelir zaten.
Adamsın sen lan
Eyvallah kardeşim sende adamın dibisin
Kendinizi sevin
Başkalarınıda sevsinler... fakat o kalbi kirli insanı sevmesinler insan ayırmayı bilsinler öğrensinler