Kendimi değersiz mutsuz ve çirkin hissediyorum. Ölmem mi gerekiyor mutlu olmak için?

Herkese merhabalar. 29 yaşında parlak bir geleceği olan biriyim. Ama hayat aşk konusunda bana bu imkanı vermedi. Kızlardan fazla hoşlanmıyorum eşcinselim ve aradığım mutluluğa da hiçbir zaman ulaşamadım. Ailem bunu bilmiyor ama şimdiye kadar kız arkadaşım olmadığı için şüpheleniyorlar. Yurtdışındayım ailemle yaşamıyorum ama mutsuzum umutsuzum. Sanki herkes benden nefret ediyor. Sanki hiçbir zaman mutlu olamayacakmışım gibi hissediyorum. Ne yapmam gerekiyor bunları aşmam için. Lütfen cinsel yönelimime laf edecekseniz yazıp moral bozmayın Teşekkür ederim tavsiyeleriniz için.
Kendimi değersiz mutsuz ve çirkin hissediyorum. Ölmem mi gerekiyor mutlu olmak için?
Cevapla