İlişkinin kaçıncı ayında karşı cinsle arama mesafe koymalıyım?

İlişkinin kaçıncı ayında diğer kızlarla olan kontağımı kesmem lazım, konuşma, bakışma, yazışma gibi eylemlere son vermeliyim?

İlişkinin kaçıncı ayında karşı cinsle arama mesafe koymalıyım?
Cevapla