Aşk İlişkileri Keşke hayatımda bir erkek/kadın olsaydı beraber her şeyi yapardık diyor musunuz? Kauss Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Evet, keşke hayatımda bir erkek/kadın olsaydı beraber her şeyi yapardık diyor musunuz?Aileniz bir gün gittikten sonraYa yalnız yaşlanacak, yalnız öleceksiniz ya da sevdiğiniz ile beraber yaşlanacak, beraber öleceksiniz.. Güncellemeler+1 yıl Bir zamandan sonra yalnızlıktan sıkılacaklarına yemin edebilirim ama kanıtlayamam Keşke hayatımda bir erkek/kadın olsaydı beraber her şeyi yapardık diyor musunuz? Cevapla Sevgi Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı. Evet diyorum tabi ki de ama arayış için de değilim yani alıştım yalınzlığa 0 0 Yorumla
TatlıKızzzz34 Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Hayır demiyorum.. Ben böyle gayet mutluyum.. Dertsiz başıma dert almaya hiç niyetim yok.. 0 0 Yorumla
Kafamgüzeluzatma Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Vardı öyle dediğim biri. Finalde yalnız kaldık o zaman yalnız yaparız 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Evet diyorum tabi ki de ama arayış için de değilim yani alıştım yalınzlığa
Hayır demiyorum.. Ben böyle gayet mutluyum.. Dertsiz başıma dert almaya hiç niyetim yok..
Vardı öyle dediğim biri. Finalde yalnız kaldık o zaman yalnız yaparız
Demez olur muyum yaaa 🥺
Demiyorum artık