Keşke hayatımda bir erkek/kadın olsaydı beraber her şeyi yapardık diyor musunuz?

Evet, keşke hayatımda bir erkek/kadın olsaydı beraber her şeyi yapardık diyor musunuz?

Aileniz bir gün gittikten sonra
Ya yalnız yaşlanacak, yalnız öleceksiniz ya da sevdiğiniz ile beraber yaşlanacak, beraber öleceksiniz..
Keşke hayatımda bir erkek/kadın olsaydı beraber her şeyi yapardık diyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Bir zamandan sonra yalnızlıktan sıkılacaklarına yemin edebilirim ama kanıtlayamam
Keşke hayatımda bir erkek/kadın olsaydı beraber her şeyi yapardık diyor musunuz?
Cevapla