Kişilik & Karakter Bir günlüğüne erkek/kadın olsaydınız ne yapardınız? gencodam Takip Et Xper 1 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ben her noktamı yalardım :) Güncellemeler1 yıl ne anladınız şu sorudan aq Bir günlüğüne erkek/kadın olsaydınız ne yapardınız? Cevapla Erkek Soruları Kadın Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. hiç bir şey yapmam,.,. 0 0 Yorumla
Eirenee1 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. Cevabın cidden iğrenç. İnsan kendi kendini yalar mı be 0 1 Yorumla gencodam 1 yıl ironi knk Yorumla
Club35 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 1 yıl 24 saat boyunca dolapta saklanırım... Belli olmaz mikerler 1 0 Yorumla
proofstriker39 Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Her noktanızı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
hiç bir şey yapmam,.,.
Cevabın cidden iğrenç. İnsan kendi kendini yalar mı be
ironi knk
Erkek olsam gece geç saatlerde eve gelirdim
24 saat boyunca dolapta saklanırım... Belli olmaz mikerler
Her noktanızı...
Evden dışarı çıkmazdım
vizyonunu...
Her noktanızı
Yatar uyurdum