Selams
olm yürümediğin bir Maiden's Tower kalmış 🥹

#sosyetic
Selams
olm yürümediğin bir Maiden's Tower kalmış 🥹

#sosyetic
Çok sayıda ilişki kuran insanlarda bağlanma sorunu, ilişkiye bağlı kalamama ve elindeki değerleri hızla tüketme sorunu vardır. Yasanacak heyecanları bir anda yasarlar ve yenı bir insana doğru yön alırlar. Yani bir bal arısı gibi benzetmek olursa. O çiçekten başka çiçeğe. Bu insanlarla yola çıkılmaz hayat kurulmaz. Yaşamın döngüsünde bir amaç vardır. Büyün canlılar en iyi şekilde yaşayıp doğaya kalıvı bir iz bırakırlar. İnsanlarda doğru kişiyi bulup aile kurmalıdırlar. En sağlıklı , en ahlaklı ve toplum için en uygun olanı budur. Doğru kişiyi bulmak için sevgili olmaya gerek yoktur aramak incelemek ve araştırmak yeterlidir.
Günaydın ✨ hayır benim için önemli değil çünkü benim aşık olduğum kadının geçmişi değil benimle birlikte ki geleceğini önemsiyorum ben her zaman için ama çoğu insan geçmişine bakarak seçiyorlar mesela şu açıdan bakılabilir Kişinin geçmişi, onun deneyimleri, ilişkileri ve yaşam tarzı hakkında bilgi verir. Bu bilgiler, bir ilişkideki partnerin karakterini ve değerlerini anlamada yardımcı olabilir. Bir kişinin geçmişteki ilişkileri ve deneyimleri, güven inşa etme ve ilişkilerde sorunlarla nasıl başa çıkabileceği konusunda ipuçları sağlayabilir. geçmişin ilişkideki her şeyi belirlemediğini unutmamak lazım yani bir kişi geçmişte ne yaşarsa yaşasın bu geleceğimizi belirlememeli Her insan değişir ve büyür. Geçmişte yaşanan olaylar ve ilişkiler, kişinin gelecekteki davranışlarını ve tutumlarını belirleyebilir, ancak aynı zamanda insanların değişebileceği ve geçmişlerinin üstesinden gelebileceği unutulmamalıdır.
Günaydın 😅 bence sen sev, güzel sevecek gibi duruyorsun kardo
Teşekkür ederim abla sen ne dersen o 😅
🤝😃
Elbette önemli. Düşünsene 25-30 tane sevgilisi olmuş.
Gerçi ben bunun farklı modelini yaşadım. Say say bitiremedi kız, uzaklaştım.
Hey maşallah :D tecrübe işte Allah Allah ya
Sen bana yılan mı diyorsun 😅
😒 değiliiiim sjsj
Önemli değil ama o ilişkileri niye bittiği önemli. Geçmişinde sevgili olduğu kadınla birlikte olup çocuk aldırtan, eski sevgilisini cinsellik yaşayamadı diye aldatan, kendi iradesine sahip olmayan zavallı bir erkeği istemezdim. Muhtemelen zaten öylesi beni de aldatır.
Cevap
51Cevap
Delirten sorularda bugün 🙄 Sussam olmuyor susmasam olmaz
ahaha ya neden 😃
İllaki geçiyor lafı sözü ya
Geçmişi geleceğini yansıtır ve önem arz eder.. Lakin kaç kişiyle sevgili olduğu değil, ilişkilerinin kalitesine bakarım..
Kaliteli olup olmadığını nerden anlıyoruz
Uzun süreli ilişkileri olmuştur, bu kişinin beklentisini ve yaklaşım tarzını belli eder.. Diğer taraftan anlık sadece takılmak amaçlı ilişkileri olmuştur, bu da kalitesiz bir ilişki modelidir..
Önemli değil ama meraktan çatlarım :D
djsj soruyor musun yoksa
O zaman çatlayacaksın 😂
Meraktan çatladı öldü vah vah 🙄
Bu da benden olsun hadise diyince aklıma ilk gelenlerden
Evet önemli ben kıskanç bir insanım :D
ahah hadise bi tanesidir yahu 😃
Yüzüğü fırlatışı bile zarif :D
Evet ya 🥹 sahte olunca hdjd
Önemli tabi ki benim hiç sevgilim olmadı onun da en fazla 1-2 tane olabilir ama fazla ileri gidilmemiş ise öpüşme sarılma tamam ama daha ilerisi benim için sorundur
Önemli. Sevdiceğimin benden önceki yaşadığı herkesi ve herşeyi kafamda, kâlbimde toprağa gömerim ve yok sayarım. Ve açık ve net söylüyorum o kadınların tümünden sonsuza dek nefret ederim. Fakat bunu sevdiğime yansıtmam, o ayrı mevzu nett. Neyse. Son durak olmayı seviyorum, bence son durak olmak güzel.
“Kadınlar son olmak ister”
Erkekler ilk ve son olmak isterler 😎
“Erkekler ilk, kadınlar son olmak isterler” 🧛♂️
Ben erkeklerin hem ilk hem son olmak istediklerinde ısrarcıyım. Sevdiği kadın üzerinden düşünürsek😎.
Aksini iddia etmedim, haklısın ☺️
Ayrıntılar mühimdir 😎
İçlerinde kaybolmadığın sürece 🧚🏼♀️
Drone bakışı bizimki rahat ol😎
🧚🏼♀️😂
Önemli değil. Sorma ve bilmekte istemem. Eskiyle ilgili herhangi bir konu açtığında ya da eski sevgilisini anlattığında anında soğurum
tabii ki önemli sayısı , netice de ülkemize göç etmiş arsız suriyeliler kadar kalabalıksa olmaz yani 😒
ayrıca hadise bağırırken osuracak sandım 😒
Ahahaj hadiseye karşı nefret besleme, seni daha çok seviyorum 😅
kıskandım galibamsı 😒 😬😬😬
kıskanınca kulplar bulan ben 😂😂😂
Kıskanma, o seni kıskansın
tabii ki kıskansın 85’liymiş dört yaş büyük benden benim tazeliğimi kıskansın hadise 😂😂😂😂 kendimi genc olmaya ikna ederken ben 😂
Aynen tatlım 😂
Bu yaştan sonra değil ama geçmişi kabarık olsa iyi olur gözü doymuş olsun 😅
Doymaz tatlım onların gözü djdj
Haklısın aşko 😅
🤝😅
Pek önemli değil sanırım. Önemli olan sadece ne yaşadığı, ne kadar ileri gittikleri ve artık o defterin kapanıp kapanmaması ama bir elin parmağını geçmese iyi olur çünkü ben daha bir elin parmağını geçemedim. 😅
Tabii önemli, Allah korusun bir de böyle bir şey yapmıştır falan düşman başına asdjdk
Beni benden öncesi ilgilendirmez, benimle beraber olduğu zaman dilimi ilgilendirir. Ama yine de geçmişinde bilmem gereken bir şeyler varsa bilmek isterim. Çünkü, gizli saklı bir şey olmaması ve güven için önemlidir...
Sormam, sorgulamam :D o yüzden de önemi kalmıyor sjsja
Sorgusuz sualsiz atlama demedim mi ben sana sjsj demedim neyse
Madens tower kim yürüyelim hemen ahhshs
Çok önemsemem aşırı kirli bi geçmiş olmadıkça
sjsj piüüüh :D yürüyün hemen
Mecalim yok 😅
Arabayla git 😅
O gelsin 😂
Daha yenilerde estetik olmuş :D gelemez
Estetik mi? Hiç gelmesin tamam 😅
Tabii restore edilmesi gerekiyordu 😃
Vazcaydım 😅
Hayır, önemli değil ama neden ayrıldıkları, aldatıp aldatmaması, şiddet uygulayıp uygulamadığı önemli. Geçmişinde her haltı yiyip benim en sıradan şeyleri bile yargılarsa o zaman sorun olur.
Geçmişi beni alâkadar etmez. Benimleyken nasıl bir duruşa, karaktere sahip olduğu önemli. Verdiği değer, bana olan saygısı ve sevgisi daha önem arz ediyor benim için.
@Jeannot ne yapayım peki 😂 diyelim ki çok sevdim o da beni seviyor😂 bir sürü şey yaşamış, ayrılıp beddua mı edeyim ya da ilişkiyi sürdürüp her gün laf mı sokuşturayım? Neden mutlu olmak varken, mutsuz olayım😂😂 önemli olan anı yaşamaktır, geçmişi sürekli sorgulamak geleceği de kötü etkiler.
Önemli önemli olan çok ilerisi olmuş mu ben böyle şeylerde aşırı kıskancım tamam elini tutar öper bu her sevgililikte olur ama çok ileri olmuşsa vücuduna falan o zaman dırdırımı çeksin dursun.😅
Dış güzellik, karakter, açık sözlülük ve zeka belirtileri varsa gerisi önemli değil. Hoşlandığım kişinin geçmişi beni bağlamaz çünkü onun için milat benim!
Aslında biraz önemli ama hiçbir duygusu olmayıp sadece takılma amacı ile olduysa sorun etmeyebilirim. Herkesi sevip sevgili oluyorsa itici bence hiç tipim değil
Tabiki de öenmli geçmişi pek fazla olmasada sayısı önemli futbol takımı gibi sevgili exleri adamın daha çok aldatmaya meyilli kılar ya da kolay vazgeçme
evet cok önemli bilmem lazim en ince detayina kadar sjsj
shsh dedektif kesiliyoruz
hihim 😅
Benden önceki sevgili sayısı çokta önemli değil ilişkilerini nasıl yaşamış, nasıl sonlandırmış ona bakarım.
O zaman bu durumda ben hayatımda bir insanla çıktım ve evlendim ama sonrası kötü oldu yanlışım ya da doğru yum nasıl anlayacaz
Sayısı değil de, bunların ne kadar sürdüğü önemli. Kısa süreli ilişkiler yaşamışsa bağlanma sorunu olduğunu düşündürür.
evet, önemli tabii ki. bir bakıyorsun on kişiyle sevgili olmuş, yok deve. daha neler, kiminle birlikteyim ben.
Hiç önemli değil bu bir hastalık geçmişini kiskanmam
Gecmişi beni ilgilendirmez benimle olan zamanı ilgilendirir.
Yalan söylemeyeyim bu tür şeyler aklımdan geçebilir, sonra gider sarılırım biter 😄
Kaç kişiyle olduğu değilde neyi ne kadar yaptığı önemli
Sorarım çok kişiyle çıkmışsa muhtemelen amacı farklıdır.
Sormak bilmek istemem benden daha hizliysa 😂 zoruma gider ayrılırım
Olmamıştır.. resime cevaben fikrim
Arti önemli değil o kisinin geçmişi fikrim.
Önemli değil. Hatta anlatırsa dinlerim ama anlatması için de zorlamam
çok takılmamak gerek ama yol geçen hanı gibi olanlar var
üçün beşin lafı mı olur 😅😅😅 önemli olan duracağın yeri bilmek ve seni durduranın kim olduğu 😍
Evet önemli ve ne kadar süreli bilmek isterim
Önemli değil çünkü en çok ve en son benden hoşlanır 🤪
En sonda benimle olur 😁
Evet önemli. Herkesin eski sevgilisi olan birini istemem.
Konuşmadığı bir kiz kulesi kalmis hayatımın aşkını ariyorum diyen bir tipse aman uzak dursun
Kız kulesi iyiymiş :))
Çokta değil. Benden öncesi benden önce kalmış zaten.
Önemsiz, lakin benle birlikte iken bundan sonra bana sadık olması en önemlisi. 🤭🌸
Bunun bir önemi yok benim için, benimleyken yaptıklarına bakarım
Onun bunun koynuna girip çıkmış olmasin tabii
evet önemli açıkcası. abaza gibi davranıp önüne gelenle çıkan erkekle olamazdım zaten
Kaç kişiyi sevdiği daha önemli. Zırt pırt sevgili değişenden de olmaz.
Evet önemli. Herkese mavi boncuk dağıtmışsa olmaz ondan.
Evet önemli. sevgili olmadığı bir ben kalmışsam o defter kapanır
Değil benimle nasıl olduğu önemli, belki gerçek aşkı benimle yaşayacak
Sayıdan çok maymun iştahlı şıpsevdi biri ise şayet benden uzak dursun.
Sürekli öncekilerle kendisini kıyaslamalarla, rekabetle geçecek. Önemli!
Geçmiş ilişkisi ilgilenmem , ama motor olmuşsa da uzak dursun
Önemli değil ama bir köy nüfusu kadar da olmasın sjsj
Önemli değil. Önemli olan bana ne kadar iyi olduğu ne kadar değer verdiği önemlidir ama geçmişinde çok kötü şeyler yaptıysa çok kişinin ahını aldıysa ve ben bunu bilirsem şahsen istemem.
Önemli tabii . Sevdiğin kişiye bu soruyu soramazsiniz arkadaslar direk olarak. Öğrenmek ister insan, Sorma kısmına gelirsek Başka şekillerde ogrenilir. Direk kimse sormaya cesaret edemez.
Evet önemli olmalı...
Nişanlımın geçmişe dahi herşeyin biliyorum yüzüne baktım zaman aklıma geliyor geç yazdı zaman aklıma geliyor deli oluyorum o yüzden hayatınıza aldınız kişinin geçmişi önemli
Bence değil çünkü sen onunlayken ve o seninleyken önceki hayatınızı zaten unutup birbirinizi sevmiş oluyorsunuz eski günler mazi de kaldı...
AMA ALDATAN kardeşim VAR YOK DEĞİL...
Yani her ay bir sevgili yapan bir insaninda kafa yapisinin cok degisecegini dusunmem o yuzden onemli bence
Köprü geçiş ücretlerine zam gelmiş yine
😅 kafayı zamlarla bozmuş gecekuşusu
Bazıları köprü olmuş diyorum ama sen espriyi anlamadın 🤣🤣
Ben fesat değilim o sebepten 😬
🥴🥴🥴
Sayısını bilmeyenler ne olacak? 😂
Hiç şansları yok
Olamazc alternatifleri değerlendirmek ne demek
Ya seni öldürürüm tamam mı :D
Uğraşamam, üşenirim 😬
😒 öldürürüm seni mecazi anlamdaydı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?