Bir sevgilim vardı bana artık dayanacak gücüm kalmadı seni çok ar? uluyorum die söledi bildiğin yalvaracaktı neredeyse sevi&lim falan dedi oluru yoksa söle heveslenmeyeyim dedi cidden bu derece Oluyormu bana garip geldi ayrıldım hatta ve iğrenç
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
arzulamadığım bir kadına yakınlaşmam sevdiğim kadın libidomu yükseltmeli sapıklık değil ten uyumu şart ilişkide.
Tabikide bende onu istiyordum ama direk lap diye de gel otel tutalım dayanamıyorum demesi itici
o abazalık ama :D oyle olmaz direk bir kac randevu bulus tensel temas olsn kadın isteyecektir o zaman lap diye itici demek hafif kalır. :D
Pislik bide zor durumda die 2000 lira para vermiştim ona o bana naptı parayı istedim 2 kere bana yüzsüz karaktersiz yazdı yediğine say falan benim paramla beni otele çağırmasını biliyor nankör
oooo amirim eleman karaktersiz çıktı bence hayatında tutman konuşman kesmen lazım 2000 sadaka say vermeyeceği belli tabiri caizse senin paranla seni becerme derdinde.. saka gibi
Hayatımda değil zaten çoktan bitirdim paramı istedim 2 kere yüzsüz dedi karaktersiz dedi bana atmadı
cok iyi boş ver tecrube edindin daha para vermezsın kimseye erkek olmakla adam olmak arasındaki farkı bilmeyen sahış.
Ama hareketlerini görsen bir ağır bir ağır adamım die gezer ortalıkta
bedel ödedim tiribinde ama kadın parasına cöker erkek sözde 2000tl laf söyletmesinden belli. hata var para vermeyecektin. aklın basına geldi daha aynı hata düşme:D varsa 50.000 tl borc versene :D
arzu duyulan şey 2 meme
daha ötesi değil
hormon
Orası öyle öpü&me falan vardı daha ne istiyorsa
erkekler sadece seks bekliyor daha ötesini düşünme
Evet hep bır tık üstünü bekliyordu
seks dışında ne verebilriisin ki ona?
2000 vermiştim pislik pnuda geri vermedi bide benim paramla beni otele çağrıyor 2 kere istedim atmadı adi köpek
akrep misin yoksa koç mu?
Yengem
Yengeç
hımmmmmm
İğrenç değil herkesin ihtiyacı bu doğrusu ama kişiye göre değişir
İhtiyaç evet Ama oluru yoksa söle falan ne onu mu ta? Min ediyim iğrenç ana bırakılmalı otele falan çağırdı
O tamamen zevki için varmış zaten seninle
Bide 2000 lira borç vermiştim onuda vermiyor atmadı da
Kullanmış yani seni
Ben zor durumda die verdim ona kendimde borç içindeyim kendisine biliyor o naptı bana parayı istedim die de karaktersiz yüzsüz yazdı bana yediğine say falan
İğrençlik surda var o rakteye kadar duruyorlar duruyorlar patlamaya yakın kafayı yeyip ne yaptıklarını ne dediklerini bilmiyorum bizim gözümüzde de iğrenç geliyor evet biyolojik ihtiyac ama kendimi kızın gözünde kötü durumu katmiyim düşüncesiyle biraz daha usturuplu ya da ne bilim adabıyla gidilmesi lazm lap diye bodoslama da olmaz yaa bu saatten sonra erkeklere biz mi öğrenicez önce kadının ruhuyla sevişiceksin sonra bedeniyle bende de öyle bir canım var 2 hafta da 1 görüşüyoruz ya da görüşmüyoruz o görmeme de fırsatçılık yapıyor tiksindiyor uyarıyorum bak her görüşmemiz de bunu yapmandan rahat oluyorum bana saygısızlık bir yere gidelim aktivitemiz olsun en basitinden çekirdek kola yaparız yaa sohbet muhabbet dedikodu o süreçte zaten benim ona karşı ilgilim oluyor sevişme öncesi hazırlık ısınma turu diyelim diğer türlü eş. cor. muyuz arkadaş oldu olacak birde fiyatta anlasma yapalm 😏
Kesinlikle katılıyorum burada da tecrübe ortaya çıkıyor işte özür dileyerek hepinizden escorta git ver paranı varsa mide ve ihtiyaç yaklaşmayı bileceksin karşı tarafın arzusunu hissedeceksin bir çok kişi ile kampa vs gittik aynı yerde yattık kalktık bir erkek olarak samimi söylüyorum elimi bile sürmedim çoğuna hissetmediğim için o enerjiyi her şey cinsellik değil asla
Tabikide her şey zamanla olur ben ona zor durumda para veriyorum onun derdi yatak bide bana parayı geri vermeyerek çok iyi bişey yaptığını sanıyor aklınca
Helalse sana geri döner o para ondan gelmez başka bir yerden gelir ama seni mutlaka bulur
@Billlllll verdiğim parayla eskorta gitsin tatmin okur belki o kadar başına vurmuş adi inşam
Yavrucum niye verdin paraya ihtiyacı varsa başka adam mi kalmadı arkadaşından anasından babasından alsın gerekirse bankadan alsan valla biri bana paranın lafını etti mi direk işim yok gücüm yok param yok ya da ailemin borcu var onlara destek oluyorum o yüzden paramın hepsi aileme gidiyor ki bende mümkün oldukça karşı tarafa yük olmam erkeğe haa illa kendisi maddi bir şey yaparsa da onun meselesi ben zorla yap et demiyorum bana ne yapmasn hayatım boyunca hiç-bir erkeğe para vermedim sadece onun yaptıklarını altında kalmamak için 1-2 hediye almışımdır vermişimdir bu hayirdr bir erkek olarak bir kızın eline bakacak kadar düşmek nasl bir acizliktir vermem de soğurum da o erkekten yazık günah kendime yerim paramı anama babama yediririm her kinusutugm görüştüğüm erkeğe para vereceksem işim var haa şöyle olur ben bir yere daver ederim hesap kitabı göze alırım onun dışında her zaman söylediğim oraya buraya gidip para harcamaya gerek yok önemli olan beraber olmak parta oturur gelen gidenin dedikodusunu yaparız erkeklerde saçmala boş ver ciddi ciddi bir şey yapılmaz sonra yaa yüzüne vuruyorlar paramı yedin diye ya da yetirdi yaa bahanelerle bu seferde o senden para ister o yüzü hakkı tanır kendine
Boş insan o kadar var ki anlatamam erkek bir kez bayandan para istemez herşeyden önce kendi ayakları üzerinde duramayan herkesi kınıyorum şiddetle bu yaşıma kadar hep azim ettim çalıştım borçta oldu ödedim sefa da sürüyorum ona göre yaşıyorum para konusu geçtiğinde karşı cinsten direk uzaklaşıyorum hiç sevmem herkes haddini bilmeli bence hata etmişsin buda ders olmuştur sana işte
@Billlllll bunların hepsine kendisine söledim para önemli değil diyordum hep gel parkta oturalım diyordum olmaz dedi hep borcum olduğunu herşeyi biliyordu ama hata ettim attım parayı giden gitti istedim die karaktersiz yüzsüzcede oldum
Bende öylelerine söylüyorum parası neyse verim git işini gör beni rahat bırak çoğunun söylediği şey gitsem zaten giderdim ben seni istiyorum ya da benimki o kadar değersiz değil escorta gidecek kadar bununda bir değeri var yani kız olarak bunları duymaktan ben utanıyorum igreniyroum ne diyeceğimi bilmiyorum onlar hangi akıllı o şekilde konusuyorlar aklım almıyor birde lafa gelince adamlık tasliyorlar laflariyla yaptıkları bir değil
Tabi öyle dünde benim görüştüğüm kişiyle motor sohbetine girdik yarış motorları filan söylemesi ayıp çok değil ama benim de kenarda kötü günler için 200.000 bin tl var kendisi dedi getir paranı yiyelim ki kendisi zengin biri bende dedim o benim gelinlik param düğünümde bizimkiler altın takı olarak takacaklar onlara asla dokunamam benim için önemli kutsaldir ki bizimkiler sürekli de takip halindeler birikimlerim konusunda ben kartlarımı açık oynarım gizli saklı bir şey yapamam her adımı her kuşun hesabını veririm öyle sustu bir daha aynı şeyi öne atarsa derim bizimkilere lazımdı hepsini onlara verdim hayırdır bu krizde bu yoklukta trilyonluk adam o bana ne verdi ki ben ne verim ha birde aptal gibi gelmiş madem gelinlik param evlenelim diyor bazen düşünüyorum erkekler bu kadar aptal mi yani kullandığı kelimenin kalitesizligine bak bazen ne diyeceğimi bilmiyor hale geliyorum 😏
Demekki aklında sadece arzulamak canlandırıyorsun
Dayanacak gücüm kalmadı demesi falan bu derece fazla olması garip
Amacı belli
Herhangi bir erkek yolda gördüğünüde arzuluyor, yani hiç tanımadığı kişiyi sevmişmi oluyor?
Arzulaması normal bir şey ama bu kadar da deli gibi yalvarılmaz yani. Her şeyin bir sınırı var.
Bende anlam vermedim evlenmeden istemiyorum zaten ama kıyafet üstü istedi
Kıyafet üstü isteyen bir gün de başka türlü ister. O yüzden en iyisini yapmışsın bana göre.
Zaten öyle başladıki öpme falan derken hep bir tık üstünü bekliyordu ev otel çarpıyordu hayır dedikçe daha hırs yapıyordu bide buna borç 2000 lira verdim şimdi paramıda geri vermiyor
Kötü olmuş. Olan sana oldu.
Olan bana oldu parası başımın gözümün sadakası olsun ama canım yanıyor kafayı taktım paramı neden gıcıklık yapıyor vermiyor anlamadım
Pislik bide ben istedim die bana sen karaktersiz yüzsüz bir insanın dedi yediğine içtiğine say falan yazdı
Sen ondan ayrıldıktan sonra sana borcunu ödemek istemiyordur. Gurur yapmıştır belki.
Gurur yapan aldığı parayı verir bende gittim *! medin diemi bu tavırlar yazdım ama inatla atmıyor atmama amacını anlamadım
Aslında haklısın gurur yapan parayı verirdi. Çocuğun kafasını çözemedim.
Bende pek anlamadım 2 kere istedim hakaret ediyor küfür ediyor daha da para için bile muhattap olmak istemiyorum benleyken böyle birisi değildi benim elimi cebime attırmazdı para muhabbeti bile yapamazdı
Parayı da umursamıyorsan kafana takma. boş ver salıver gitsin. Başka sulara yelken açabilirsin.
Hayır nefs meselesi
Ben kendimi tutabiliyorum bugün onu isteyen yarın tamamen onun olmamı isticek
Yani öyle olması lazım öncelik akıl mantık duygular gelecek için iyi bir yol inşa etmek gerisi zaten konuşmaya gerek yok kolay olan
Sabır işi bu
2000 lira para da vermiştim borç adam onu bile atmadı üstüne bide benim paramla beni otele çağrıyor 2 kere parayı istedim die de ne karaktrrsizlimi bıraktı ne yüzsüzlüğüöi
Geçmiş olsun her yaşanılan bir ders olur sana artık daha dikkatli olursun hayat devam ediyor zaten sağlığın yerinde bıyık ihtimallede gerisi boş zaten
Alakası yok obje olarak görmüş bildiğin
Bu beni sinir ediyor öyle kullanılacak birisi değilim
Ona göre tavır öyleyse
Cinsellik için yalvaran erkekten sana hayır gelmez zaten. İyi yapmışsın betaya.
Öpü) me Dalan vardı daha ne istiyorsa bilsem böyle biri olduğunu onu bile yapmazdım
sevgılınmı bu kısı?
Yok öyle bit şey
naptn onla
Bişey yapmadım öpü! me vardı sarılma genel şeyler hep kaçtım hatta
goguslerıne
Dokunmaya çalışıyordu ben izin vermedim hiç
kaç bdenlerki
haklidir tabi