18 yaşındayım, çevremde erkek yok. Olanlar da zaten garibanlar. Karşıma neden biri çıkmıyor?

18 yaşındayım, çevremde erkek yok. Olanlar da zaten garibanlar. Karşıma neden biri çıkmıyor?
Cevapla