sanaldaki erkekler beni cok güzel buluyor sevgili olmak istiyorlar ama onlara inanamiyorum madem güzelim alimliyim iyim hoşum
niye kimseyi gercekde bulamiyorum?
yüzüme bile bakmiyorlar veya benle konuşmuyorlar
o zaman sanaldakiler abaza mı?
niye kimseyi gercekde bulamiyorum?
yüzüme bile bakmiyorlar veya benle konuşmuyorlar
o zaman sanaldakiler abaza mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Şey gibi düşün pazarda en önde iyi meyveler sebzeler olur altakiler de çürük senin de o mesele belki sanalda güzel fotograflarin vardır 🤷♂️
ama videoluda gorusuyoruz
bulustuklarimda oluyor
ama gercekde yanasan yok
Gerçekler yüzüne , sosyal medyada değil sosyal yaşamda vurur, güzel değilsin büyük ihtimal , sanalda herkese yuruyorlar bi farkin yok yani, gerçekte bi kıza tanışma teklifi gelmiyorsa ya da az ise o kız güzel değildir ilgi çakmıyordur net.
sanalda tanistiklarimla bulustum benle sevgili olmak istediler ama mesafe yuzunden ben bitirmistim
güzel oldugumu düşünmüyorum zaten sanaldakiler güzel olduğumu söylüyor sadece
dediginde haklisin yani
Sanalda sen nasılsın peki? Sohbetin muhabbetin gerçekte nasil?
iyidir cok sosyal bir insanim insanlar sobetimj sever
sanaldada gercekdede ayniyi.
Gerçekte güzelsen belki de senin için güzel zaten kesin sevgilisi vardır diye düşünüyor olabilirler mi
gercekde bi albenim oldugunu düşünüyorum
güzelim diyemem bence o zaman güzellere hakaret olur
sanaldakiler güzel buluyor ama
gercekde sevgilisi vardir diye dusunebilirler ama biri dusunur ikisi dusunur hiç olmayinca insan bi düşünmüyo degil 😅
Himm şimdi o zaman iş değişir bence sen bir yerde hata yapıyor olabilirsin
nerede mesela
Bilemem ki çok mu hava basıyorsun ya da bir anda çok mu ters veya samimi davranıyorsun yani bir şeyler oluyordur ama ne? Bunu bulmamız lazım
havali biri degilim
tersde degilim ama öyle gelebilirim
cokta samimi davranmam
sadece nazik bir insanim
Himm başka peki konuştukça bazı şeyler açığa cikiyor
Tespit çok iyi. ya da dışarda iyi bir sosyal hayatın yok
Cok sosyalim aslinda ama girdigim iş yerinde mesela en son bir erkek bana gicik kapmisti durduk yere
yani o yüzden garipsiyorum sanki erkekler benden nefret ediyormus gibi hissediyorum
oyle agzi bozuk
boş laf yapan insanlardan degilim ama durum bu
Bazı erkekler dışarıda hoslansada açılamaz cekinir karşıdan bekler herşeyi. Bence biraz sosyallessen her şey olur. Bu arada çirkin değilsin görmeme gerek yok normak birisisin
anladim tesekkür ederim yorumunuz icin
Rica ederim.
Aynen ben de bu durumdayım. Ama belki de sosyal biri değilsindir bu da olabilir.
gercekde sosyalim ama erkekler bana gicik bile kapabiliyor durduk yere o yuzden sasiriyorum
Bende de durum aynı.
Sanalda evlilik teklifi edenler oldu reelde bir şey yok.
Tavirlarinda falan bir problem olabilir mi acep
cok cana yakin
bos konusmayan agzi bozuk olmayan biriyim
Belki sana yanasmaya cekiniyorlardir
ama hepside yanasmaya cekiniyor olamaz ya
Bilemiyorum balim belki dışarıdaki hal ve hareketlerinden hoslanmiyorlardir?
Ya bırak hep aynı avutma cümlesi
Gerçek hayat sosyal medya gibi olmazz
biliyorum ama sosyal medyada takilanlarda gercekden insanlar sonucta
ben bi robot degilim yani
ama sanaldan tanistiklarimla ben bulustumda yani
bulusup karsilikli konusunca dahada bi sevmislerdi beni ama ben uzak mesafe istemedigimden bitirmistim hep
gercekde sosyalim ama erkekler bana gicik bile kapabiliyor durduk yere o yuzden sasiriyorum
Herşeyin bir sebebi vardır. Belki seni yanlış anlıyorlardır
ya da sen dışarıda meymenetsizsin.
degilim ya cok cana yakin bir insanim 🙄
O zaman çok güzelsindir o yüzden çekiniyorlardır sana yanaşmaya.
bu ihtimal cok düşük ya
cok güzel degilimdirde benimde bi albenim vardir
cok guzel kizlarin hep sevgilisi oluyo cunku
Hayır çok güzel kızlar genelde yalnızdır.
Ayagini kaldir sekerpare 🤓
sende mi ayni durumdasin
Hayir degilim. 🥳
Son cumlen icin dedim, ayagini kaldir diye 😉
hmm olabilir ama ben sanalda tanistiklarimla bulustumda aslinda
iyi insanlarda vardi hepsi abaza olamaz diyorum kendi kendime ama sanal bu iste
Hepsi abaza olamaz tabii ki. Sanaldan tanistimlarinizin da hepsi abaza olmayabilir. Genel olarak, hemcinslerim "gardrop fuat" gibi sanal alemde 🤷🏼♂️
🤣🤣🤣
Hani neredesin
buradayim
Neredesin burada neredesin
senle tanismistik bi seferinde aslinda
Zannetmiyorum
nickin yabanci gelmedi
Yazmadan bilememki