Evli insanların sosyal medyada herkesle iletişim kurup tanışması istedikleri gibi rahatça konuşması size göre doğru birdavranış mı?

Tamam Özgür olmalıyız kabul ediyorum ama bunun bir sınırı olması gerekmez mi? Mesela sadık kalmak önemlidir ama her önüne gelenle de konuşursak bunu aşmış olmuyor muyuz?
Evli insanların sosyal medyada herkesle iletişim kurup tanışması istedikleri gibi rahatça konuşması size göre doğru birdavranış mı?
Cevapla