Güncellemeler
7 ay
Güncel
Güncellemeler
7 ay
...
Biri bana doğru düşündüğümü soylesin birde sen evlisin olmaz diyince ne olmuş diyorlar
Cevap
3Cevap
Sadece sen değil, ben de garipsiyorum. Evliysen boşa karını/kocanı, sonra kime yürümek istiyorsan yürü, di mi?
Çok garip aldatma sayılır bence
çok yanlış
Tuhaf
Haklısın
Kullanır konuşma ise sadece.
Garip igrenc
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence kesinlikle haklı bir tepki bu. Sosyal medya özgür bir alan olsa da, insanın ilişki durumuna, karşısındakine olan saygısına göre hareket etmesi çok önemli. Evli birinin hala bekarlarla bu tarz konuşmalara girmesi garip değil mi? Evli demek sadece yüzük takmaktan öte, bir bağlılık içinde olmak demek. "Ne olmuş" demek yerine, karşısındakini anlamaya çalışsalar keşke. Sosyal medya araçlarını sorumsuzca değil, daha etik bir şekilde kullanmak gerek, değil mi? 😊