Yan masadaki kız tırnağı kırıldı diye oturdu iki saat iç çekerek ağladı asıl garip olan yanındaki adamın onu teselli etmesiydi?

Böyle şeyler size normal geliyor mu ben duygusal bi kızım ama tırnağım kırıldı diye ağlamak bana saçma geliyor bundan iki gün önce baş parmağımın tırnağı kırılmıştı üzüldüm evet kabul ediyorum diğerlerinden farklı ve orantısız gözüküyor ama oturupta iki saat ağlamadım sjskdkdjfkd🫶🏻

Yan masadaki kız tırnağı kırıldı diye oturdu iki saat iç çekerek ağladı asıl garip olan yanındaki adamın onu teselli etmesiydi?
Cevapla