Sevgilim uzak mesafe yüzünden benden ayrıldı. Bu acı nasıl geçer?

Eski sevgilimden 1 ay önce ayrıldım. İlk 5 ay yüzyüze sonra uzaktan ilişkiye dönmüştü. O uzaktan yapamadığını söylüyordu, bu yüzden 2 kere ayrıldı benden. Arada başkalarıyla da konuşmuş. Bu son bırakmadan önce de iyi gidiyordu, beni sevdiğini söylüyordu, istiyordu ama sonra bir anda hiç yazmamaya başladı. Kendine vakit ayıracağını söyledi. En son neden böyle davrandığını sorduğumda yine çabalamak istedi ama 2 güne kalmadan ayrılalım dedi. Bugün 1 yıl olacaktı, ama ben başkasıyla olduğunu öğrendim. Artık ayrılıklardan bezmiştim ama onu çok seviyordum, hep çabaladım. Canım çok yanıyor. Olduğu kişi benden ayrıldığında konuştuğu kişi mi bilmiyorum. Sizce bir insan çok sevdiğini söylerken uzaktan olsa bile bırakır mı, veya uzaktan ilişkide soğuyup başkalarına gönül verir mi? Bu acı geçer biliyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum. :/

Sevgilim uzak mesafe yüzünden benden ayrıldı. Bu acı nasıl geçer?
Cevapla