
Nedenini sorarım.
Umursamam.
Üzülürüm ama belli etmem.
Çok fazla kafama takarım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Teşekkür ederim sonra da güle güle derdim kimse kimseyi sevmek zorunda değil zaten.. açık sözlü olsun hayatımda boş yer kaplamasın çıksın gitsin.
Çok pis kafama takarım ya, baya baya üzülürüm yani.
Sevdiğim biri ise , Ağlarım 🥺🥺
Cevap
1Cevap
Teşekkür ederim. Yalandan seviyorum demesinden 100 kat iyidir
Kim olduğuna da bağlı ama genel olarak umursamam. Benim için saygı önemli sevgi olmazsa olmaz bir şey değil.
Olabilir sevmek zorunda değilsin der arkamı döner giderim
İlk başta üzer tabii önce bir kırılırım sonra saygı duyarım. Hiç olmazsa seviyor taklidi yapıp yüzüme gülmedi diye takdir ederim.
Yakınımsa seviyorsam, sevmediğini söylerse nedenini sorarım fakat herhangi biriyse sıkıntı yok xd sevmesin
Çok mutlu olurum. Yalan sevgidense doğru nefret iyidir
Demesine gerek yok. Davranışlarıyla belli eder zaten merak etme ve uzaklasirim ondan
mecburmu insanlar beni sevmeye gayet olabilir :)
Olabilir, beni sevmek farz değil sonuçta
Yapılması gereken sunnetlerden degildir o zaman😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?