Sevgilim askere gidiyor bugün ve ben gece uyuyakaldım. Sizce kötü biri miyim?

Uzun dönem yapacak ve şu an üniler kapalı olduğu için farklı şehirlerdeyiz gece ben uyudum bana kırılmış gibi yarim saate çıkacak utaniyorum ne diyeyim:( kendisi hiç uyumamış ben çok yorgundum uyudum:(

Sevgilim askere gidiyor bugün ve ben gece uyuyakaldım. Sizce kötü biri miyim?
Cevapla