Babanın 300 milyon değerinde bir oteli olsa burdan sevgili aramazdın ya da başka bir siteden ya da baban işlerle ilgilenmekten sana bir şey öğretmemiş 😅
Sevgili aramıyorum bu birincisi çünkü zaten reelde bir sevgilim var. İkincisi de yaşım genç ve bir kız çocuğuyum babam bana nesini öğretsin okuyorum geziyorum ben sadece. Ayrıca bu devirde oturulacak normal bir ev bile 5 milyondan başlıyor zaten.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Evet tabi ki de giderdim sevgilim için onu görmek için çok uzaklara bile giderdim
Aşk Dağları Yolları Tanımaz cano aşılır gidilir sevilir
Tabi ya iki haftada bir en geç
Arada arabayla 12 saat var
Hiç farketmez, sevene yol ne yapar ya
Kızlardan hoslanmiorum
Erk versiyonunu düşün
2 3 sattse evt
Gittim defalarca 7 yıllık ilişki dün bitti
imkanım varda giderim
Ama arada 1000 km var yinede gider misin ziyarete
değer veriyorum sonuçta giderim
Gidilir
Arada 1000 km varsa bile mi
Eğer Allah için seviyorsa
Nasıl yani djlsv
Giderim
Vay be. Ama diyelim ki hiç bilmediğin bir şehir ne yapacaksın nerde konaykşayacaksın
konaklayacaksın*
Oteller var, misafirhanelet
Allah sevdiğine bağışlasın reis bendr sevdiğim adama haç defa buluşalım dedim hep erteledi
Demek ki kanka seni sevmiyor
Aynen öyle
Sen insan tüm zorluklara sabırla, cesaretle gider.
Giderim
Uzaksa gitmem 😅
Neden 😂 seviyorsun sonuçta
Bir kadına asla yüzlerce kilometre gidecek kadar güvenmem
Güvenle alaksı ne
Gittiğinde bulamamak gidip de devren çıkması var 😅
Yok artık o seviyeye gelene kadar görüntülü falan konuşmuşsındur
Israr etme güvenmem hele benzin olmuş 36 lira git gel en az 2000 lira sadece yol 😜😜
Hahahaha tamam evde kal sen
Evde kaldığım için 3milyon servetim var cici kız
Tamam 3 milyonunla yatağa girersin artık 😂😅 onlar sana evlat verir
Bir kadının verdiği zararı vermiyorlar en azından ☺️
Kusura bakma da sen cimrilikten gitmiyorsun jdldg benzin falan dediğine göre
İşte hatayı burada yapıyorsunuz 3 liranın hesabını yapmazsan 3 milyon servet yapamazsın ( enflasyon böyle giderse yıl sonunda 10 milyonu bulur )
Ama şöyle benşm babam evli mutlu çocuklu ve 300 milyon lira değerinde bir otelin sahibi. Demek ki her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır
Babanın 300 milyon değerinde bir oteli olsa burdan sevgili aramazdın ya da başka bir siteden ya da baban işlerle ilgilenmekten sana bir şey öğretmemiş 😅
Sevgili aramıyorum bu birincisi çünkü zaten reelde bir sevgilim var. İkincisi de yaşım genç ve bir kız çocuğuyum babam bana nesini öğretsin okuyorum geziyorum ben sadece. Ayrıca bu devirde oturulacak normal bir ev bile 5 milyondan başlıyor zaten.