Kara kuru kadinlar bile evlenmiş...
Ben beyaz tenli hafif baliketliyim.
Giyim kusamim güzeldir hafif makyaj yapıp çıkarım kimse bakmıyor.
Sevgilim olmuyor niye ya?
Birtek Instagram'dan yazan oluyor oradanda ilişki yurutmek istemiyorum.
Kara kuru kadinlar bile evlenmiş...
Ben beyaz tenli hafif baliketliyim.
Giyim kusamim güzeldir hafif makyaj yapıp çıkarım kimse bakmıyor.
Sevgilim olmuyor niye ya?
Birtek Instagram'dan yazan oluyor oradanda ilişki yurutmek istemiyorum.
Düşünce tarzın yanlış. Hatta iğrenç. Asıl önemli olanın karakter olduğunu öğrensen iyi olur. Birazda kendi karakterine ve düşüncelerine çeki düzen versen.
Cevap
9Cevap
Benimde hiç sevgilim olmadı kız eli bile tutmadım maalesef. çünkü aşkı bilen kimse yok gibi geliyor.
Sosyal medyadan ilişki istemiyorsan daha cok sosyalleş. Yani nerde nasıl bir tanısma istedigine baglı
Sosyallesiyorum her gün farklı kafelerde kahve içiyorum birşeyler yiyorum kesen filan yok.
Arkadaslarım varsa onlar belki bi arkadasını falan tanıstırır
Arkadaşlarım uzakta
Anladım baska tavsiyem yok maalesef 🤷🏼♂️
Sokakta yürürken kolundan tutup çevirip aşk ilanı etsinler mi istiyorsun :D
Önceden oluyordu şimdi olmuyor
Türkiye'de essek zkiyolar kasmayın birini bulursunuz
5 yıldır yalnzim...
Güzel de olduğum soylenir
Yani bunun güzellikle alakalı olduğunu sanmıyorum tr de tip e çok da önem veren erkek yok sjsj
Tipe önem veren erkek yoksa ben neden yalnızım?
Heryerde sosyallesiyorum
Kanka bilmiyorum ama çok çirkin falan olman lazım sjsj
KS de sordum çok cirkinsin diyenler oldu evet.
Ama Instagram'da dolu yazan oluyor iltifat eden oluyor hangisi gerçek anlamadım?
Ulen KS de maviler bana bile yürüyor demek çirkinsn kanka sjsj
KS de maviler bana yürümüyor hiç Instagram'da yürüyen çok oluyor.
Mankenlik yap diyenler bile oluyor.
Ka de hiç kimse yurumezken bir mana bulurken Instagram'da çok yakışıklı erkekler yazıyor.
Neyse hayırlısı be
Bir fotoğrafımı 300 kişi begeniyor iltifatlar aliyorum instagramda.
Yazanlarda abaza tipler değil kaliteli.
Bunca abaza varken böyle bir soru olması garip
En çirkin erkkek bile dönüp bakmiyor sadece motor sürerken dikkat çekiyorum Instagram'dan yazan oluyor sadece.
Bu kız bana bakmaz diyip bakmıyorlardır
Yani bilmiyorum garip...
Önceden olurdu yanaşan filan şimdi olmuyor guzellestigimde söylenir belkide ondan ama güzel kız boşta kalmaz ki
Küçük ilçede yaşıyorsan veya sosyal değilsen normaldir
Küçük ilçede yaşıyorum sosyalim
Ortalamanın ustu oldugumda soylenir mankenlik yap dineler oluyor
Arama bence o zaman bulursun
Buradan gelirler şimdi.
nejbdnejunbw
Dışardan soğuk mu görünüyorsun acaba.
Seninde olur
Göreyim mi seni belki aşık olurum
Bendede durum aynı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?