- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır ben toksik ilişki sevmediğim ve istemediğim için kesinlikle tutkulu ya da tartışmalı bir ilişki istemem tartışmanın olduğu yerde tutkulu da olmaz zaten. insanlar sürekli tartışırlar kavga ederler bu da ilişkiye zarar verir doğal olarak ben bunun yerine kesinlikle romantik bir ilişki isterdim. yani birbirimizi sevdiğimiz merhametli olduğumuz ve birbirimizi kırmadığımız bir ilişkiyi tercih ederdim tabi ki de.. ama günümüzde çoğu insan genelde kendisine kötü davrananı seviyor ya da seçiyor sonu da malum ayrılık oluyor ya da daha kötüsü
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Ben hayatım boyunca genelde tartışmaların içinde kaldım aile içinde aile dışında insanların hep durup durmadan birbirini haklı gördükleri dönemlere denk geldiğim için, mümkün mertebe tartışmalı olan hiçbir şeyin içerisinde olmak istemem çünkü tartışmalı ilişkiler belli bir zaman sonra insanı fazlasıyla yorar.
Belli bir zaman sonra o ilişkiden zevk değil insan işkence görmeye başlar bundan dolayı da ben kesinlikle tercih etmem açıkçası merhametli ve romantik bir ilişki daha güzel olur Yani yeri geldiği zaman tabii ki tatlı kavgalar olacak ama her dakika bir zıtlık her dakika bir gerginlik olan ilişkiden kimseye bir hayır geleceğini düşünmüyorum o yüzden istemezdim.10 Yorumla
+1 yılBirinin yerine birini tercih etmem. Ama yeri geldiğinde kavgalı ve tutkulu yeri geldiğinde de merhametli ve romantik olucağım bir ilişki yaşarım. Her şeyin yeri ayrı güzel :D ufacık bir sebepten ortalığı yakıp ardından hiç bişey olmamış gibi minnoşlaşmak var 😅
35 Yorumla- +1 yıl
Önce bir karışsın, sonra toparlarız djdj
- +1 yıl
Aynen öyle jfmdkdmd onun zevki orada :D
- +1 yıl
Yanii :D vıcık vıcık romantizmi ne yapalım ya
- +1 yıl
Teşekkür ederiim🪻
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
- Aşk İlişkileri konusunda 805 cevap paylaştı.
+1 yılTartışmasız da olmasın hepte tartışmayalım ama tutku her daim olsun.. 😀😂
23 Yorumla- +1 yıl
Ama sen ikinci şıkkı seçiyorsun jdjd
- +1 yıl
Evet. Çok romantik oldugum söylenemez 😂😂
- +1 yıl
Odunumsu olmak iyidir djjd
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Ben aklımı peynir ekmekle yemiş olmalıyım niye kabul edeyim öyle bir ilişkiyi. Allah yazdıysa bozsun.
32 Yorumla- +1 yıl
Romantizm diyorsun
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılOrtaya karışık bizimki böyle daha güzel
10 Yorumla
+1 yılMerhametli, romantik ve tutkulu ilişkiyi tercih ederim. Sürekli tartışma ve kaos ortamının olduğu bir ilişkiyi sevmem. Zihinsel anlamda çok yıpratıcı bir ilişki olur benim için. Tartışmayı sevmiyorum. Benim için tartışmaların sık sık yaşandığı ilişki, toksik ilişki demektir.
10 Yorumla
+1 yılBakın aşk ilişkilerinde önemli bir nokta vardır Her ne olursa olsun kişilerin hiçbir şekilde tartışma yaşarken birbirini kırmadan birbirini incitmeden ve birbirini yormadan sorunlarını çözmesi gerekir, kısacası bunlar olmadan yaşanan ilişki belli bir zaman sonra kişileri yorar ve yorgunlukla ilişkide zaman içinde bitmeye başlar O yüzden tutkulu ama anlaşılabilir bir ilişkiyi tercih ederdim.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Böyle olmayan da ne bileyim? 😂https://twitter.com/mentalolarakk/status/1683611263178362882?t=SFM7XChpyUCz-zW0Na6O8A&s=19
19 Yorumla- +1 yıl
Bize ne anlatıyor bu video 😅
- +1 yıl
Kadın adamı mıncıklıyor wooow djdj
- +1 yıl
Ama muhteşem ilişkiyi sormuyorum 🙄 yukarda iki seçenek var. Fahriye nerden çıktı sjdjs
- +1 yıl
Ahaha onu mu araştırdın 😅
Tabiki ilki isterdim. Zaten hayat yeterince karmasik zaten insani insanlar yeterince yoruyor... birde iliskiniz kavga gurultu patirtili olursa sevgininde iliskininde tadini alamaz insan. Hzurlu sakin merhametli vicdanli saygili empati kurmali karsilikli. Hayat cok kisa huzursuzluga gerek yok. Sevelim sevilelim dunya kimseye kalmaz...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhamet, romantizm, tutku olsun benimki. Tartışmanın âlemi yok. Tatlı atışmalar hâriç tabi😎.
20 Yorumla
+1 yılbana bu videoyu instada arkadaşım atmıştı geçenlerde gül gül geberdim 😂 hepimizin handikapı işte görememek
125 Yorumla- +1 yıl
Resmen biz 😅
- +1 yıl
hiç bu kadar iyi anlatılamazdı 😂
- +1 yıl
Bence biz intihar etmeyi seviyoruz hdjd
- +1 yıl
bize de yazıklar olsundu 😈
- +1 yıl
Oluyorduuuu zaten djdj
- +1 yıl
döveyim mi bizi 😂
- +1 yıl
Döv bizi 😅 saçlarımdan tut sürükle
- +1 yıl
saçlarımdan tut beni yerlerde sürükle canım acımaz bu benim için zevk mi demek istedin 😂😂 valla ben öyle anladım tıp hayır cevabını katiyen kabul bilem edemem 😂
- +1 yıl
Şükür bugün fesat olan ben değilim :D elimi de kolumu da bağla hadiii
- +1 yıl
ahahahhaha 😂😂😂 nerde benim kelepçem 😂😂😂😂
- +1 yıl
Kelepçeyi boş ver kemere ne dersin djsj
- +1 yıl
tshirtte olur cart curt yırtarız 😂😂😂😂
- +1 yıl
Olmaz bak böyle
www.instagram.com/.../?igshid=Y2I2MzMwZWM3ZA==
🤤 - +1 yıl
insanın da kemer olası geliyor çocuğun kolları görünce 😁😂😂😂😂
- +1 yıl
ahahah sen kemeri bağlama şekline dikkat etmeliydin 😅 benim gibi tipine değil ok mu
- +1 yıl
dikkat edemedim elimde değil 😂
- +1 yıl
www.tiktok.com/.../6923296194135330049
Şu kıza çok gülmüştüm 😂 - +1 yıl
ahahahahhahahahahahha 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ama bu tamamen teslim olma bağlaması kıza acıdım ayrıca bu fikiri vermeseymiş keşke 😂
- +1 yıl
😂😂 oha nerden nereye konu neydi
- +1 yıl
bilmiyorum 🥺
- +1 yıl
piüüüh benim gibi masum birini de nelere alet ettin 🤧
- +1 yıl
bende masumca beklerken sen kaslı adam soktun devreye 😒
- +1 yıl
🤤 kemeri gösteriyordum herhalde
- +1 yıl
kemere dikkat etmeyeceğimi biliyordun zekiye 😂
- +1 yıl
😬😬 hımmm şey
Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. Hepsi karışık yok mu :D tartışma düşüncesi negatifi yansıtsa da kaliteli ise gerçekten iyidir
110 Yorumla- +1 yıl
Hayır yok aslında iki seçenek sunuyoruz burada! 😂
- +1 yıl
Evet bilirsin beni :D haklı kim diye sorulursa parmağın beni göstermeli djjs
- +1 yıl
😅🤝
- +1 yıl
Tabii sağa sola sapma sen :D
- +1 yıl
Ben de ondan korkuyorum shjs
+1 yılkeke fazla un koyarsan kıvam almaz
sıvı fazla gelirse cıvıklaşır ele yapışır falan
hepsinin gramajına göre koymak en iyisi
15 Yorumla- +1 yıl
Kek’eyi keke diye şaaptım :D okudum
- +1 yıl
bi kahve şaappp bence :)
- +1 yıl
Aynen vakti gelmiş :D
- +1 yıl
yanına bi de kek al :)
- +1 yıl
🙂 bakalım yanına neler bulacağım
+1 yılMeyve tabağı yapmıyor muyuz hepsinden biraz biraz tutku fazla olsun sjsj
23 Yorumla- +1 yıl
Hayır ya, karıştırmayalım :D
- +1 yıl
Tutku ve tartışmayı seçiyorum, benim meyve tabağı yanarlı dönerli sjsj
- +1 yıl
shsh uuu çok şatafatlı 😃
Evet öyle daha güzel oluyor. Tutkulu ve tartışmalı en güzeli 👍🏻🔥
11 Yorumla- +1 yıl
Yes 😃
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba,
Merhametli ve romantik ama tutkulu ve de tartışmalı da olması lazım. Hepsi içinde olsun, hepsi bir arada severim. Tek düze sıkıcı monoton olur ki bende daha da fazlası mevcut ve de sınırsız! 😅10 Yorumla
+1 yılBana huzur getirmeyen hiçbir ilişkiyi istemem tartışma ve kavgalarda huzur getirmez tam tersine huzurun ortasına Pimi çekilmiş bir el bombası gibi konur ve Eninde sonunda patlar küçük tartışmalar büyür ve nihayetinde Yollar ayrılır
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.
+1 yılKafam rahatken, huzur varken niye huzursuzluğu tercih edeyim?
17 Yorumla- +1 yıl
Fazla huzur batıyor :D
- +1 yıl
Bana batmıyor 😂 Batan düşünsün
- +1 yıl
Batar batar :D ıyy mıy mıy ilişki mi olur yaa
- +1 yıl
Olmaz olmaz. Bol aksiyonlu bir ilişki olacak.😂
- +1 yıl
O zaman romantizm ve merhamet olmadı 😃
- +1 yıl
O nabzı ayarlarım ya
Bol aksiyonlu faaliyetler dengelerim 😂
- +1 yıl
:D peki madem
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılRomantizm anlayışım pek klasik değil sanırım, sevemiyorum genellemeleri. Merhamet barındırmalı tabi ki ama tutkulu, eğlenceli ve tartışabildiğim bir ilişkiyi tercih ederim. Çözülemeyecek noktalara taşınan kavgalar olmaması kaydıyla elbette
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılSürekli tartışma olmaz.
Sürekli romantizm de olmaz.
Sürekli tutku olmaz.
Sürekli merhamet olmaz.
Denge, mühim mesele
10 Yorumla
+1 yılHeyecan olmalı monotonluk olmamalı.. Arada kavga gürültü şart 😁
15 Yorumla- +1 yıl
O zaman bir tutkulu ve tartışmalı ilişki diliyoruz sana sjsj
- +1 yıl
Teşekkürler, aynısınıda sana 😁 başka türlü geçmez.
- +1 yıl
Ricalar, başka türlü geçmeyen nedir :D
- +1 yıl
Ömür ((:
- +1 yıl
Geçmesin daha iyi zhjd
Merhametli ve romantik bir ilişkide her tartismada eksik birseyler bırakmaktansa , her tartışma sonunda yerini tutkuya bırakan bir ilişkiyi tercih ederim 🍫🔥
10 Yorumla
+1 yılİlkini isterim elbette zaten hayatta çok şeyle kavgaliyiz bari burada mutlu olalım.. merhamet candır onun olamadığı hiç bir alanda ilişkide sevgide olmak istemem
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 390 cevap paylaştı.
+1 yılBu toxik bir iliski olurdu istemem nihayetinde mutlu olanı görmedim yorucu bir iliski tarzıben istemezdim
10 Yorumla
+1 yılMerhametli ve romantik ilişki tercih ederim, tartışmalı ilişkiler yorucu olur ve olan tutkuyu da bitirir zaten.
10 Yorumla
+1 yılVıcık vıcık ve merhamet dolu ilişkileri sevmiyorum.
Ekşınlı vurdulu kırdılı olsun.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Kavgalı ve tutkulu daha sağlıklı bir ilişkidir.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hayat yeterince zor birde tartışmalı bir ilişki olmasın mümkünse kafam kaldırmaz
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhametli romantik olsun onuntutkulu hale getiririz
10 Yorumla Toksik ilişkiden nefret ederim. Toksik insanların beyinleri gelişmemiştir.
10 Yorumla
+1 yılEtmem. Diğer tarafta huzur varken huzursuz olmayı seçmek için kafayı yemiş olmam lazım.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Tartışmalar artık yoruyor insan huzur istiyor.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 420 cevap paylaştı. Stresli yorucu bi ilişki gibi olur hayır istemem
10 Yorumla
+1 yılKesinlikle ilkini tercih ederim. Huzur her daim kazanır, telaşa değil huzura ihtiyacım var.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılİlişki insanı degilim
Ben 45 e kadar ilişki istemiyorum
Çünkü ilişkilerin samimi ve içtenliğine olan inancım kalmadı
10 Yorumla
+1 yılmerhametin olduğu her yer benim için en iyi yerdir..
10 YorumlaTutkulu olmalı ilişki, kavga ederken aniden öpüştüğün
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle bir ikilemde kalmayı daha çok tercih ederim doğrusu 😄
10 Yorumla
+1 yılİkisinden de biraz lazım aşırı romantizme de gelemem kavga dövüş de çekemem sıkılırım.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 803 cevap paylaştı. Etmem beni uzcekse arada bir kavga olsunda çokta olmasin
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 23,1b cevap paylaştı.
+1 yılAman abla uzak dursun yeterince gerginiz zaten
10 Yorumla
+1 yılBen sakin bir aşk severim benimle saatlerce kitap köşesinde kitap okuyacak arada ufak çılgınlıklar yapacağımız romantik bir ilişki isterdim ama maalesef benim istediğimi yapacak çok erkek yok o yüzden sapliga devam
10 Yorumla
+1 yılMerhametli ve romantik ilişki güzel, saçma sapan sebeplerden çıkan tartışmaları sevmiyorum. Kadın erkeğin gönlünü hoş edecek, kahvedeki dayılar gibi darlamayacak.
10 Yorumla
+1 yılKadın Cilveli ateşli olsun yeter Uzatmaya gerek yok
10 Yorumla
+1 yılAman ilişki falan istemiyorum Sosyetic
11 Yorumla- +1 yıl
Aman ben de ben de 😃
Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Merhametli, romantik ve tutkulu tercihimdir
118 Yorumla- +1 yıl
Yalnız soruda iki seçenek var 😒
- +1 yıl
Olmaz 🙅♀️
- +1 yıl
Hayır olmadı
- +1 yıl
Hayır istemezdim sdhaja
- +1 yıl
Konu neydi lan jsdj sus be
- +1 yıl
Konu senin sorumu sabote etmendiiii
- +1 yıl
Evet öyle oldu evet
- +1 yıl
Aklımı karıştırma oldu diyorsam olmuştur sjsj
- +1 yıl
Üf Taciii he :D
+1 yılMerhamet anne ve çocukları arasında olur.
Benim ilişkim tutkulu olmalı.
Tartışmalar candır tutkuyu ateşler.10 Yorumla
+1 yılKesinlikle tutkulu ve tartışmalı isterdim öylesi en iyisi
10 Yorumla
+1 yılİlişkide kavga eksik olmaz tabi daha bağımlı olurusınız birbirinize ve ilişki yürür
10 YorumlaBen huzur ararım tartışarak başımı ağrıtmam 3 günlük dünya.
10 Yorumla
+1 yılBu kadar dert varken hiç gerek yok daha fazla tartışmaya
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılÇok sık tartışmalı olmayacaksa kabul evet
20 Yorumla Tartışma kafam götürmüyor artik
10 YorumlaTartışmaya gerek yok
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılMerhamet olmazsa olmaz bence
10 Yorumla Sahte ilişkiler uzak dursun
10 Yorumla
+1 yılBen toksik severim sjsjsjs
10 Yorumla
+1 yılTartışma sevmem. Merhamet bana göre.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.
+1 yıltutku tutku tutku ille de tutku ❤️
10 Yorumla Hayır tercih etmem
10 Yorumla
+1 yılMerhamet olsun da tutku halledilir
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ruh hastasıyla işim olmaz
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı. Merhamet ve romantik bir ilişki tercih ediyorum
10 Yorumla- Devamını Gör (18)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 