Merhaba ben İstanbul’da ikamet etmekteyim hoşlandığım kız ise Diyarbakır’da aynı firmada çalışıyoruz ben İstanbul mağaza müdürüyüm oda Diyarbakır mağaza müdürü. Sohbetimiz iş akışı üzerine dolaylı olarak başladı. Birbirimizi anlıyoruz ve uyuşuyoruz bu sebepten dolayı sohbetimiz giderek arttı ve iş dışında da saatlerce süren sohbetlere başladık aynı düşünce yapısına sahibiz ikimizde bu sohbetlerden keyif alıyoruz. Birimizi sosyal medya dan da takip ediyoruz. Ben kendisini beğendiğimi ve sohbetlerimizden ne kadar memnun olduğumu çok açık saygılı bir üslupla dile getirirdim. Kendisi de bu duruma olumlu yanıt verdi. Şöyle bir sorun var lakin ben arayınca konuşuyor cevap veriyor ben aramayınca hiç aramıyor bu durum benim canımı çok sıkmaya başladı kendini naza mı çekiyor anlamış değilim. Ben yaş olarak ondan büyüğüm kendisi bunu problem etmediğini söyledi aramızdaki ilişkinin tam adını koymadık şu anda arkadaşlık seviyesindeyiz. Sevgili değil 2 aylık ta bir sohbetimiz var. Yukarıda yazdığım durum beni üzüyor ve sinirlendiriyor sizce ne yapmam gerekir? hiç mi beni özlemiyor veya merak etmiyor. Sürekli benim aramam mı lazım kendimi kötü hissediyorum bu durumda cevap yazan herkese teşekkürler.
Konuştuğum kişi beni hiç aramıyor, hep ben arıyorum. Ne yapmam gerek?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu sekılde devam edemeyecegımı kendısıne soyledım ve ayrıldım konuyu sılemıyorum ama fıkır yazan herkese tesekkurler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer