Konuştuğum kişi beni hiç aramıyor, hep ben arıyorum. Ne yapmam gerek?

Merhaba ben İstanbul’da ikamet etmekteyim hoşlandığım kız ise Diyarbakır’da aynı firmada çalışıyoruz ben İstanbul mağaza müdürüyüm oda Diyarbakır mağaza müdürü. Sohbetimiz iş akışı üzerine dolaylı olarak başladı. Birbirimizi anlıyoruz ve uyuşuyoruz bu sebepten dolayı sohbetimiz giderek arttı ve iş dışında da saatlerce süren sohbetlere başladık aynı düşünce yapısına sahibiz ikimizde bu sohbetlerden keyif alıyoruz. Birimizi sosyal medya dan da takip ediyoruz. Ben kendisini beğendiğimi ve sohbetlerimizden ne kadar memnun olduğumu çok açık saygılı bir üslupla dile getirirdim. Kendisi de bu duruma olumlu yanıt verdi. Şöyle bir sorun var lakin ben arayınca konuşuyor cevap veriyor ben aramayınca hiç aramıyor bu durum benim canımı çok sıkmaya başladı kendini naza mı çekiyor anlamış değilim. Ben yaş olarak ondan büyüğüm kendisi bunu problem etmediğini söyledi aramızdaki ilişkinin tam adını koymadık şu anda arkadaşlık seviyesindeyiz. Sevgili değil 2 aylık ta bir sohbetimiz var. Yukarıda yazdığım durum beni üzüyor ve sinirlendiriyor sizce ne yapmam gerekir? hiç mi beni özlemiyor veya merak etmiyor. Sürekli benim aramam mı lazım kendimi kötü hissediyorum bu durumda cevap yazan herkese teşekkürler.

Güncellemeler
+1 yıl
Bu sekılde devam edemeyecegımı kendısıne soyledım ve ayrıldım konuyu sılemıyorum ama fıkır yazan herkese tesekkurler
Konuştuğum kişi beni hiç aramıyor, hep ben arıyorum. Ne yapmam gerek?
Cevapla