Ayy off bu yüksek kriterlerim yüzünden erkek bulamıyorum ama olsun, bu özelliklerin olmadığı bir erkekle sevgili olacağıma mezara bile bekar girerim daha iyi :D
Peki sizin olmazsa olmaz kriterleriniz nelerdir?
Benimkiler:
İngilizceyi çok iyi bilmeli. (İngilizce bilmeyen bir erkekle asla olamam... Anında soğuyorum.)
Anneci asla olmayacak. (Tamam ailesine değer versin ama oidipus kompleksi kadar da anneciyse anında tiksinirim. O zaman git annenle sevgili ol iyyy.)
Pinti olmayacak. (Dışarıdan bir su alırken bile kırk defa lafını yapan erkekle olmaz. Evlensek mesela, bu ömür yer ömür!)
Felsefeyle ilgilenmeli.
Hayvan sevgisi olmalı.
Düşünceli ve anlayışlı olmalı.
Yakışıklı olmalı. (Kusura bakmayın ama ruhlar dünyasında yaşamıyoruz. Dış görünüş benim için çok önemli. Kumral veya sarışın, yakışıklı bir şey olmalı. Dışını beğenmediğim birisinin elini tutmaya tiksinirim...)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer