Bu kriterler olmazsa sevgili de olmam dediğiniz özellikler nelerdir?

Ayy off bu yüksek kriterlerim yüzünden erkek bulamıyorum ama olsun, bu özelliklerin olmadığı bir erkekle sevgili olacağıma mezara bile bekar girerim daha iyi :D

Peki sizin olmazsa olmaz kriterleriniz nelerdir?

Benimkiler:

İngilizceyi çok iyi bilmeli. (İngilizce bilmeyen bir erkekle asla olamam... Anında soğuyorum.)

Anneci asla olmayacak. (Tamam ailesine değer versin ama oidipus kompleksi kadar da anneciyse anında tiksinirim. O zaman git annenle sevgili ol iyyy.)

Pinti olmayacak. (Dışarıdan bir su alırken bile kırk defa lafını yapan erkekle olmaz. Evlensek mesela, bu ömür yer ömür!)

Felsefeyle ilgilenmeli.

Hayvan sevgisi olmalı.

Düşünceli ve anlayışlı olmalı.

Yakışıklı olmalı. (Kusura bakmayın ama ruhlar dünyasında yaşamıyoruz. Dış görünüş benim için çok önemli. Kumral veya sarışın, yakışıklı bir şey olmalı. Dışını beğenmediğim birisinin elini tutmaya tiksinirim...)

Bu kriterler olmazsa sevgili de olmam dediğiniz özellikler nelerdir?
Cevapla