Olmaz mı bizden denklik yok bende başarılı bir kızdım. Cahil olduğumu da söylemez ama olmayacağız bence detaya bakar mısınız?

Lise bittikten sonra ki yıl üniversite sınavına çalışırken tanıştık. Birbirimizi sevdik ama sınav var diye uzak durduk birbirimizden. Onun hayali tıptı ve kazandı gitti. Bende dört yıllık uluslararası ilişkiler yazdım kötü puan ile. 3 sene oldu hâlâ konuşuyoruz. Uzaktayız diye sevgili de olmadık bir de sanırım o da zeki kız istiyor gibi gedi yani hep der çok güzel, iyi kalplisin diye ama bilmiyorum. Oluru yok mu? Baba tarafım da hep doktor, hemşire.. Zaten babamda üniversite mezunu annem de okumadı. Belki olur..
Olmaz mı bizden denklik yok bende başarılı bir kızdım. Cahil olduğumu da söylemez ama olmayacağız bence detaya bakar mısınız?
Cevapla